  • 1. Data: 2002-08-01 19:31:23
    Temat: Pytanko o kase na koncie i...
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Pytam sie bo nie wiem :)

    Powiedzmy ze mam na koncie 1000zl robie przelew z data przyszla na kwote
    800zl, jednak w miedzy czasie ( pomiedzy napisaniem przelewu a wyslaniem go
    przez bank) wybieram kase z bankomatu np 500zl. I teraz mam pytanie czy bank
    wysle 500zl czy 800 i bedzie na koncie -300zl?? Jak to jest rozliczane
    jakies procenty??

    Chodzi o mbank

  • 2. Data: 2002-08-01 19:37:36
    Temat: Re: Pytanko o kase na koncie i...
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "Marcin I." <b...@a...pl> wrote in message

    Bank nie zrealizuje w ogole tego przelewu.

    MarekZ

  • 3. Data: 2002-08-02 07:51:40
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>

    zalezy od banku i konta. w pkobp masz prawo do debetu. W lukasie mozesz
    sobie takie prawo uzyskac. nie podales nazwy banku rodzaju konta wiec
    odpowiedz jest niokreslona
    Użytkownik MarekZ <m...@b...krakow.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aic2lp$h7a$...@i...cyf-kr.edu.pl...

  • 4. Data: 2002-08-02 07:56:40
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin I." <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bank
    > wysle 500zl czy 800 i bedzie na koncie -300zl?? Jak to jest rozliczane
    Bank realizuje do wysokości dostępnych środku(saldo + przyznany debet)
    innymi słowy jeśli masz przyznany debet/linię kredytową >=300 to zreallizuje
    i będzie -300 jeśli nie to nie
    KJ

  • 5. Data: 2002-08-03 19:37:14
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Krzysiek" <k...@n...e.pl> wystukał(a) na klawiaturze parę
    literek w wiadomości news:12888-1028377279@as1-85.leczna.dialup.inetia.pl
    > nie podales nazwy banku rodzaju konta wiec
    > odpowiedz jest niokreslona

    napisalem ze chodzi o mBank

  • 6. Data: 2002-08-05 12:57:49
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > napisalem ze chodzi o mBank

    Czyli przelew nie zostanie zrealizowany jak odpowiedziano Ci wcześniej.
    Chyba, że masz przyznany limit kredytowy