  • 1. Data: 2002-08-01 18:14:35
    Temat: Niemcy i VC
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Witam.
    Czy w Niemczech przy placeniu VC potrzebuja PINu (VC Multibanku debetowa) ?
    Jakos nie potrzebowali ani w Austrii ani poprzednim razem w Niemczech, ale
    tak wole sie upewnic ;)))

    Placic bede Maestro BZWBK (tylko ja jakos podkleje ;). Jak sie nie da ta
    maestro LG NETu, jak i to nie zadziala to VC Multi (huh to i z BZWBK wezme
    ;).

    Aha i jeszcze - kupowac Euro u nas, wiesc tam dolary, wyciagac na miejscu???

    (huh juz sie nie moge sie doczekac tych dekadenckich niemieckich dyskotek
    ;)))

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-08-01 19:56:11
    Temat: Re: Niemcy i VC
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Kiedyś pytałem o to samo, wszyscy mi doradzali, żebym zabrał euro z Polski (w
    rozsądnie małej kwocie oczywiście). No i odradzali płacenie visą, raczej
    polecali maestro/MC, żeby nie przeliczać przez USD.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-08-01 20:13:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > rozsądnie małej kwocie oczywiście). No i odradzali płacenie visą, raczej
    > polecali maestro/MC, żeby nie przeliczać przez USD.

    Tak, tak - ale w Multi mam maly debecik ;) I jak przeleje czesc kasy do
    BZWBK, czesc do LGNetu - to just in case - zeby 3 proba zaplacenia nie
    wygladala - uuu nie zna pan pinu do sowjej karty (gdzies mi wsiakl cholera
    ;)