  • 1. Data: 2014-11-07 16:20:55
    Temat: Kredyt z promocji w Alior Sync / T-mobile - warto wziac?
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Dzwonili do mnie z T-mobile Uslugi Bankowe (Alior Sync)
    proponujac kredyt z promocji (na cokolwiek) do 20k zl.
    Przy kredycie 20k, wzietym na rok, miesieczna rata wynioslaby 1770zl,
    czyli oprocentowanie wychodzi nieco powyzej 6%.

    1. To duzo czy malo w porownaniu do kredytow na dowolny cel innych bankow?
    2. To duzo czy malo w porownaniu do kredytow na zakup uzywanego samochodu?

    PS
    Nie otrzymalem odpowiedzi na pytanie czy oprocentowanie jest stale czy
    zmienne.

  • 2. Data: 2014-11-07 16:43:23
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "jakson" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > 2. To duzo czy malo w porownaniu do kredytow na zakup uzywanego samochodu?

    Jest to bardzo dobra oferta, o ile nie jest powiązana z jakimiś dodatkowymi
    dziwnymi warunkami albo papierkologią, po której się okaże, że jednak
    niedasie.

  • 3. Data: 2014-11-07 16:47:01
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Jest to bardzo dobra oferta, o ile nie jest powiązana z jakimiś dodatkowymi
    dziwnymi warunkami albo papierkologią, po której się okaże, że jednak

    A konkretniej byłaby taka, gdyby faktycznie oprocentowanie było około 6%.

    Bo mnie wychodzi 11,2%...

  • 4. Data: 2014-11-07 17:14:39
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > A konkretniej byłaby taka, gdyby faktycznie oprocentowanie było około 6%.
    >
    > Bo mnie wychodzi 11,2%...

    Z rozpedu zsumowalem - rzeczywiscie nie trafilem blisko realnego % :).
    Czyli szalu nie ma.

  • 5. Data: 2014-11-07 17:15:21
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Bo mnie wychodzi 11,2%...

    A na miejscu się okaże, że jednak bez ubezpieczenia się nie da ;)

    Darek

  • 6. Data: 2014-11-07 18:14:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A na miejscu się okaże, że jednak bez ubezpieczenia się nie da ;)
    >
    > Darek

    z ubezpieczenia można zrezygnować, zawsze
    tylko musisz poszukać w regulaminie kredytu co się wtedy stanie

    ps
    prawie rok temu pisałem na pbb, że w BGŻ jest kredyt gotówkowy z RRSO 0%

    2000 zł rozłożone na 12 rat po 166,67 zł, bez produktów dodatkowych
    i....grupowicze stwierdzili, że oferta jest słaba

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2014-11-07 18:18:37
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.11.2014 o 18:14, RobertS pisze:
    > prawie rok temu pisałem na pbb, że w BGŻ jest kredyt gotówkowy z RRSO 0%
    >
    > 2000 zł rozłożone na 12 rat po 166,67 zł, bez produktów dodatkowych
    > i....grupowicze stwierdzili, że oferta jest słaba

    Bo co mozna zrobic za 2k? Pobawic sie jedna noc? Na co komu kredyt na 2k?

  • 8. Data: 2014-11-07 18:58:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >czyli oprocentowanie wychodzi nieco powyzej 6%.
    >1. To duzo czy malo w porownaniu do kredytow na dowolny cel innych

    Rzeklbym ze malo

    >2. To duzo czy malo w porownaniu do kredytow na zakup uzywanego
    >samochodu?

    No masz dla porownania
    https://polecam.getinbank.pl/kontakt/main/sam_kredyt
    _decyzja2h_white_012013/

    Przy czym w maly druk nalezy sie wczytac bardzo dokladnie, bo RRSO
    niby wysokie, ale z powodu ubezpieczenia, ktore IMO tym razem nalezy
    wykupic.
    Inne banki tez beda wymagaly AC ...

    J.

  • 9. Data: 2014-11-07 20:24:25
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 07/11/2014 16:20, jakson wrote:
    > Dzwonili do mnie z T-mobile Uslugi Bankowe (Alior Sync)
    > proponujac kredyt z promocji (na cokolwiek) do 20k zl.

    A może przeprosiny z mBąkiem? Oferta dla Ciebie:

    Karta kredytowa. Promocyjne warunki:
    - 8% oprocentowanie limitu w karcie, nom. w skali roku do 31.03.15 r.
    - 0 PLN za korzystanie z karty przez pierwszy rok oraz wydanie karty
    Promocja trwa do 30.11.14 r. dot. kart: Visa Classic, MasterCard
    Standard, Visa Premium.

    Kredyt gotówkowy:
    - pieniądze na dowolny cel
    - nawet w 15 minut na Twoim koncie
    - bez wychodzenia z domu i zbędnych formalności
    - automatyczna spłata w niskich ratach
    Nie czekaj! Skorzystaj już dziś...

    Kredyt odnawialny w promocji. Korzyści:
    - 0% prowizji za udzielenie kredytu
    - swoboda wydatków, korzystasz z przyznanego limitu, jak z własnych środków
    - bez zbędnych formalności
    - odsetki naliczane tylko od wykorzystanej kwoty

  • 10. Data: 2014-11-07 20:33:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Bo co mozna zrobic za 2k? Pobawic sie jedna noc? Na co komu kredyt na 2k?

    skoro ludzie zakładają konto w mBanku, aby otrzymać 4% na KO (do 3kzł)
    to dlaczego nie skorzystać z darmowego kredytu

    --
    pozdrawiam
    RobertS