  • 1. Data: 2014-11-07 21:22:47
    Temat: Dolny limit płatności kartą
    Od: kern <k...@w...pl>

    Zainteresował mnie ten temat.
    Mój bank (T-mobile) nie ma dolnego limitu.
    Próbowaliśmy zapłacić 0,9 zł z terminala Elavon. Nie pozwolił.
    Bank twierdzi, że limit może ustalić też wydawca karty (mastercard)
    Najmniejsza sensowna płatność to zapałki za 15 gr.
    Czy jest ustalony jakiś dolny limit ?
    pozdrawiam.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2014-11-07 22:27:56
    Temat: Re: Dolny limit płatności kartą
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-11-07 o 21:22, kern pisze:
> [...]
    > Bank twierdzi, że limit może ustalić też wydawca karty (mastercard)
    > Najmniejsza sensowna płatność to zapałki za 15 gr.

    1,01 zł? chyba nie udało mi się wykonać płatności na mniejszą kwotę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-11-07 22:39:00
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 2014-11-07 o 22:27, RobertS pisze:

    > 1,01 zł? chyba nie udało mi się wykonać płatności na mniejszą kwotę

    Chyba racja bo barmanka mówiła coś o kwocie powyżej 1 zł.
    Wie ktoś kto ustala ten limit ?

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2014-11-08 00:30:52
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "kern" napisał w wiadomości grup

    > Chyba racja bo barmanka mówiła coś o kwocie powyżej 1 zł.
    > Wie ktoś kto ustala ten limit ?

    Ten kto wydaje autoryzację (np. Polcard).