  • 1. Data: 2014-11-07 19:10:10
    Temat: Smieszna lokatka aliora 3,2%
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Promocja! Lokata 4-miesięczna 3,2%!

    Probowalem to zalozyc. Klikam wniosek online, loguje sie do konta i nie
    widze zadnej sensownej opcji, przekierowuje mnie do wnioskow w systemie
    transakcyjnym i moge sobie zamowic konto oszczednosciowe. Ktos wie o co
    chodzi? Zakladal to ktos on-line?

  • 2. Data: 2014-11-07 19:41:55
    Temat: Re: Smieszna lokatka aliora 3,2%
    Od: b...@o...pl

    W dniu piątek, 7 listopada 2014 19:10:11 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
    > Promocja! Lokata 4-miesięczna 3,2%!

    Czy jest sens zakładać takie śmieszne lokatki? Z powodzeniem można znaleźć jeszcze
    lokaty powyżej 3,5%.

  • 3. Data: 2014-11-07 19:57:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-11-07 o 19:41, b...@o...pl pisze:

    > Czy jest sens zakładać takie śmieszne lokatki? Z powodzeniem można znaleźć jeszcze
    lokaty powyżej 3,5%.

    Jak ktoś chce bez obowiązkowego konta i jest lub był już klientem prawie
    wszystkich banków,
    to nie za bardzo ma szanse znaleźć :-)

  • 4. Data: 2014-11-07 20:08:20
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.11.2014 o 19:57, cef pisze:
    > Jak ktoś chce bez obowiązkowego konta i jest lub był już klientem prawie
    > wszystkich banków,
    > to nie za bardzo ma szanse znaleźć :-)

    Jackpot! :)

  • 5. Data: 2014-11-07 20:24:19
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-11-07 19:41, b...@o...pl pisze:

    > Czy jest sens zakładać takie śmieszne lokatki? Z powodzeniem można znaleźć jeszcze
    lokaty powyżej 3,5%.

    Ja wybieram KO na 3% w Meritum, ew. 7-dniową na 3% w Idei. Dla 0,2% nie
    warto moim zdaniem mrozić na kilka miesięcy oszczędności.

    Więcej niż 3,2 nie spotkałem (poza ofertą dla nowych klientów).

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-11-07 22:58:52
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    No jak to, a lokata na 4% w mBanku? Co tam limit;-)

  • 7. Data: 2014-11-08 12:28:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 07 Nov 2014 20:24:19 +0100, S napisał(a):

    > Ja wybieram KO na 3% w Meritum, ew. 7-dniową na 3% w Idei. Dla 0,2% nie
    > warto moim zdaniem mrozić na kilka miesięcy oszczędności.

    To zalezy czy sie ma plany z tymi oszczednosciami.

    Bo czas jeszcze spojrzec z drugiego punktu - masz te 3.2% gwarantowane
    przez 3 miesiace. Idea moze od jutra obnizyc do 2.5% :-)

    J.

  • 8. Data: 2014-11-08 13:50:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.11.2014 o 20:24, S pisze:

    > Ja wybieram KO na 3% w Meritum, ew. 7-dniową na 3% w Idei. Dla 0,2% nie
    > warto moim zdaniem mrozić na kilka miesięcy oszczędności.
    >
    > Więcej niż 3,2 nie spotkałem (poza ofertą dla nowych klientów).

    Jestem aktualnie troche ograniczony z innymi opcjami - Meritum zamknalem
    dawno i nie mam teraz mozliwosci otworzyc ponownie. Chcialem BNP, ale
    nowe oszczednosciowe mozna zalozyc tylko w oddziale (z tym to dowalili).
    Wiec zdecyduje sie na 4-miesieczne oszczednosciowe 3% w ING, bo tylko
    potwierdze SMS-em i bedzie pewne oprocentowanie na ten czas. Wszystkie
    lepsze tyko dla nowych klientow, jak np. bezkarna w Optimie.

  • 9. Data: 2014-12-10 10:05:10

    Podeślij garść, z miesiąca na miesiąc lokatki powyżej 3,5% znikają jak
    świeże bułeczki.

    -----