  • 1. Data: 2004-12-10 07:15:50
    Temat: Limit wpłaty na konto bez sprawdzania.
    Od: "wk" <w...@g...pl>

    Witam,
    sytuacja hipotetyczna.
    Dostaje na konto w banku 5.000.000, muszę i ja i wpłacający sie z tego
    wytłumaczyć? Ile wynosi limit, by mieć gwarancję, że wpłata nie będzie
    sprawdzana?
    Jest jakis standard, czy każdy bank sam sobie to ustala? Jeśli każdy bank sam
    sobie ustala, znać może jakieś limity????

    WK

  • 2. Data: 2004-12-10 09:13:51
    Temat: Re: Limit wpłaty na konto bez sprawdzania.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    10000 EURO

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 3. Data: 2004-12-10 09:38:11
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Jacek23 wrote:

    > 10000 EURO
    IMHO 15000 EUR w jednej lub kilku powiązanych wpłatach
    A jak się twoja twarz nie spodoba dysponentowi to wystarczy 1 zł do
    zgłoszenia

  • 4. Data: 2005-01-03 17:12:51
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 10 Dec 2004 07:15:50 +0000 (UTC), "wk" <w...@g...pl>
    wrote:

    >Dostaje na konto w banku 5.000.000, muszę i ja i wpłacający sie z tego
    >wytłumaczyć? Ile wynosi limit, by mieć gwarancję, że wpłata nie będzie

    Bankowi - nie, ale aparatowi represji - tak, jeśli zażąda.
    --
    Jarek Andrzejewski