  • 1. Data: 2004-12-10 06:42:04
    Temat: CITIBANK :)
    Od: "zbych" <z...@w...pl>

    Wczoraj zona ktora jest nauczycielem opoiwadala ze Citibank odwiedza szkoly
    i proponuje KK :)
    Czyzby Citi juz tak nisko spadl ze szuka klienotw w najmiej zarabiajacych
    grupach zawodowych ?

  • 2. Data: 2004-12-10 07:02:30
    Temat: Re: CITIBANK :)
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    zbych wrote:
> [...]
    > i proponuje KK :)
    > Czyzby Citi juz tak nisko spadl ze szuka klienotw w najmiej zarabiajacych

    Citibank odwiedza szkoly juz od dawna i dobrze wie co robi.
    Drugiej tak stabilnej grupy zawodowej to on nigdzie nie znajdzie.
    No chyba, ze pofatygowałby się do księży.

  • 3. Data: 2004-12-10 09:06:49
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2004 01:02:30 -0600, witek naskrobał(a):

    > Citibank odwiedza szkoly juz od dawna i dobrze wie co robi.
    > Drugiej tak stabilnej grupy zawodowej to on nigdzie nie znajdzie.

    1. Notariusz
    2. Komornik
    3. Lekarz

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-12-10 09:31:20
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    > 3. Lekarz

    lekarze w Citi nie muszą nawet przedstawiac zaświadczenia o dochodach, zeby
    dostac kk. (ale wtedy dostaną tylko kk silver) podobnie zresztą jak
    nauczyciele akademiccy, wystarczy kopia dyplomu. Pracownicy "sektora
    publicznego" (w tym również pracownicy szkół podstawowych/srednich) dostają
    kartę mając dochody na poziomie zaledwie ~1300pln brutto

  • 5. Data: 2004-12-10 20:51:16
    Od: "JB" <j...@A...SpAm.o2.pl>

    Moja mama dala sie namowic na KK CITI. Oprocentowanie prawie 40 procent (
    straszne jak na KK) - termin tez standartowy. Najzabawniejsze-
    przedstawiciel powiedzial ze jak nie bedzie chciala to po prostu jej nie
    aktywuje i nie pociaga to za soba zadnych kosztow !!!! nic bardziej
    omylnego - dzisiaj splynelo zestaweinei ost. operacji - 30 pln oplata
    aktywacyjna.!!!! nadmieniam ze karty jeszcze nie dostala
    CITY - pierwszy i ostatni raz !!!

    JB

  • 6. Data: 2004-12-10 20:56:00
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

> [...]
    > omylnego - dzisiaj splynelo zestaweinei ost. operacji - 30 pln oplata
    > aktywacyjna.!!!! nadmieniam ze karty jeszcze nie dostala

    nie opłata aktywacyjna a roczna, zadzowni do Citiphone i zamknie kartę - nic
    nie zapłaci

    ps. citi ....

  • 7. Data: 2004-12-10 21:04:23
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Seba napisał:

    > ps. citi ....

    A mnie od dwoch miesiecy odkad zamknalem u nich konto przysylaja
    wyciagi, na ktorych widnieje : rachunek zamkniety : saldo 0zl ;)

    Natomiast wczesniej po tym jak na jakis czas zrezygnowalem z wyciagow,
    usilowalem je wznowic( bezskutecznie ), operatorzy z Citiphone nie byli
    w stanie tego zrobic. W koncu udalo sie je po wielu komplikacjach wnzowic...

    Jakosc obslugi w Citi jest coraz gorsza.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 8. Data: 2004-12-11 00:10:09
    Od: "A." <p...@n...doles.posta>

    Mithos wrote:

> [...]
    > w stanie tego zrobic. W koncu udalo sie je po wielu komplikacjach
    > wnzowic...
    >
    > Jakosc obslugi w Citi jest coraz gorsza.

    Ja mialem przez kilka lat KK w Citi i w koncu nie wytrzymalem i
    zrezygnowalem. Zrobilem sobie w Raiffeisen Bank ale po 2 latach
    stracilem cierpliwosc i wracam do Citi.

    --
    arek_ymail ( . a.t . ) yahoo.co.uk
    Sony Clie SJ22 + SE T610

  • 9. Data: 2004-12-13 20:49:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Seba <b...@W...gazeta.pl> wrote:
    > lekarze w Citi nie muszą nawet przedstawiac zaświadczenia o
    > dochodach, zeby dostac kk. (ale wtedy dostaną tylko kk silver)

    I tym sposobem mam srebrna VC citka BP ;D
    tak sie zastanawiam czy zamykac swoja w Multi, no ale multi w Euro w sumie
    jest rozliczana

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2004-12-14 13:13:20
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:cpkvaf$sht$1@news.onet.pl...

    > I tym sposobem mam srebrna VC citka BP ;D
    od kiedy Michał leczysz ?;)