  • 1. Data: 2004-12-10 07:17:53
    Temat: Konto dla obcokrajowca
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    Witam wszystkich grupowiczów.
    Mam taki problem: Chciałbym założyć sobie konto w jakims banku np w UK
    (lub gdzie indziej ale angielskojezyczny)do którego miałbym dostęp
    online... Czy jest to możliwe? Wszędzie gdzie wchodze jest napis: ONLY
    UK RESIDENTS. Chodzi mi o to czy Polak moze miec zagraniczne konto z
    dostepem online?
    help me pliz!
    emati

  • 2. Data: 2004-12-10 13:17:31
    Temat: Re: Konto dla obcokrajowca
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    emati napisał(a):
> [...]
    > online... Czy jest to możliwe? Wszędzie gdzie wchodze jest napis: ONLY
    > UK RESIDENTS. Chodzi mi o to czy Polak moze miec zagraniczne konto z
    hmmm... naprawde nikt nie wie nic na ten temat... :-(

  • 3. Data: 2004-12-10 17:08:31
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Polak moze miec konto za granicą.
    W 95% musisz byc osobiscie w oddziale banku by je zalozyc.

    Na tej stronie mozesz sobie zalozyc konto w Szwajcari.
    https://www.postfinance.ch/

    Jest to mozliwe online

    Patek

  • 4. Data: 2004-12-12 17:48:31
    Od: f...@y...com

    W UK to raczej problem nie do przeskoczenia. Bank musi zweryfikowac Twoja
    tozsamosc i adres (w UK!). W przypadku cudzoziemcow jest to zazwyczaj na
    podstawie paszportu i rachunku np. za energie, gaz, telefon stacjonarny itp. To
    dotyczy "zwyklych" rachunkow czekowych.
    W przypadku rachunkow offshore mozesz zalozyc konto zza granicy, wiaze sie to
    jednak zazwyczaj z wypelnianiem sporej ilosci papierow i dostarczeniem opinii
    bankowej z innego banku. Wieksze banki (barclays, lloyds tsb, HBOS itd) maja
    wydzielone sekcje offshore na stronach internetowych.

    Poza wspomnianym juz postfinance, przyjrzyj sie moze tez Wells Fargo (jesli
    interesuje cie rachunek w USD)