  • 1. Data: 2004-12-09 22:22:26
    Temat: pomocy !!! - jak znależc takiego kredytodawce ?
    Od: dade <d...@o...pl>

    potrzebuje kredyt w wysokości 5-8 tys pln na 12-24 mieś, nie mam zadnych
    zaświadczeń (DG), posiadam samochod o wartosci rynkowej 11000 i mam
    nieuregulowany stosunek ;) to jest chyba beznadziejna sytuacja ?

    p.s. raczej nie wchodza w gre firmy typu provident ;)

  • 2. Data: 2004-12-09 22:33:28
    Temat: Re: pomocy !!! - jak znależc takiego kredytodawce ?
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    a do kiedy masz odroczenie?
    Pozdr
    KK

  • 3. Data: 2004-12-09 22:44:55
    Od: dade <d...@o...pl>

    Użytkownik KaRoLa napisał:

    > a do kiedy masz odroczenie?
    > Pozdr
    > KK

    do września, ale w czerwcu sie bronie i ide w odstawke (tzn do rezerwy)
    ;) - rocznik 79' ;)

  • 4. Data: 2004-12-09 22:47:50
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    hmmm to rzeczywiscie
    ale szanse jakies masz
    przejdz sie bezposrednio do jakiejs placowki np bph, eurobank
    do tych co mowia w sloganach o indywidualnym podejsciu do kienta - i pogadaj
    z doradca w placowce.
    Moze sie udac, w koncu pozyczka to indywidualna decyzja placowki
    Pozdr
    KK

  • 5. Data: 2004-12-09 22:50:49
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    oczywiscie suma zalezy od Twojego dochodu
    KK

  • 6. Data: 2004-12-09 22:52:40
    Od: dade <d...@o...pl>

    hmmm...ja juz w to nie wierze ;(
    kasa jest mi potrzebna bardzo szybko...a banki nie
    dadza...zreszta...srednia z osatnich 3miesiecy to okolo 3200...ale
    coz...nie da rady wziac kredytu w chorym panstwie bo wojo czycha ;( i to
    mnie dyskwalifikuje...czyste rownouprawninie obywateli ;)

  • 7. Data: 2004-12-10 00:19:20
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 09 Dec 2004 23:52:40 +0100, dade <d...@o...pl> wrote:

    >hmmm...ja juz w to nie wierze ;(
    >kasa jest mi potrzebna bardzo szybko...a banki nie
    >dadza...zreszta...srednia z osatnich 3miesiecy to okolo 3200...ale

    może sprzedaj auto? Zarobisz, to sobie kupisz lepsze.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2004-12-10 04:09:28
    Od: dade <d...@o...pl>

    Użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:

    > może sprzedaj auto? Zarobisz, to sobie kupisz lepsze.

    szkopul w tym ze nie moge :(