  • 11. Data: 2002-02-20 17:42:31
    Temat: Re: Liczba klientow
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > mBank 95000?
    > nie za malo?

    To sa klienci. Zakladajac, iz kazdy ma 2 rachunki (emax i ekonto) wyjdzie
    190.000. Lepiej? =))

  • 12. Data: 2002-02-20 18:10:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w wiadomości

    > W Rzepie dane sa swiezsze.

    Widac to zwlaszcza na danych Fortisa
    Rzeczpospolita 1 904
    Rada Bankowosci Elektronicznej 6 000

    Skad taka [niewielka ;)] roznica?

    A moze Integrum? ;)
    Rzeczpospolita 750 (18/02/2002)
    Rada Bankowosci Elektronicznej ok 1000 (grudzien 2002)

    Czemu 25% klientow zrezygnowalo z Integrum? ;)

    Wydaje mi sie, ze cos jest nie tak z tym zestawieniem. Albo jednym, albo
    drugim.
    IMHO najzabawniejsze jest to, ze Inteligo podaje na swojej www

    'Zgodnie z danymi opublikowanymi przez dziennik Rzeczpospolita, jedynie
    konto Inteligo i BZ WBK przekroczyły granicę 100,000 internetowych Klientów
    indywidualnych.'
    [ http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=60 ]

    'Zgodnie z danymi opublikowanymi przez dzienniek Rzeczpospolita'... ROTFL!
    Czy Inteligo nie wie ilu ma klientow, ze musi sie powolywac sie na Rzepe?
    U mnie niestety wytworzylo podejrzenie, ze Inteligo cos ukrywa. Spogladajac
    wstecz [inne dziene ruchy i oswiadczenia Inteligo] mysle, ze moje
    podejrzenia sa uzasadnione.
    Czemu nie napisali wprost "Mamy 107 247 otwartych rachunkow dla klientow
    indywidualnych, wg. zestawienia opublikowanego przez Rzeczpospolita pod
    wzgledem otwartych rachunkow znajdujemy sie na drugim miejscu'. Taki
    komunikat bylby jasny i jednoznaczny, a w tym wypadku mamy cos w rodzaju
    obnizylismy oplate za teleserwis i wprowadzilismy inne zmiany zgodnie z
    sugestiami klientow (szczegoly w TOip) ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 13. Data: 2002-02-20 18:15:36
    Od: "minik" <m...@n...org>

    To bylo stwierdzenie ironiczne na podstawie daty =)

  • 14. Data: 2002-02-20 18:16:57
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    minik <m...@n...org> wrote:

    > To sa klienci. Zakladajac, iz kazdy ma 2 rachunki (emax i ekonto) wyjdzie
    > 190.000. Lepiej? =))

    a ja mam 2 eMaxy i eKonto i na pewno nie tylko ja...

    pozdrawiam

    romekk

  • 15. Data: 2002-02-20 18:17:20
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w
    wiadomości news:a50ndj$lsq$1@news.onet.pl...

    > To sa klienci. Zakladajac, iz kazdy ma 2
    rachunki (emax i ekonto) wyjdzie
    > 190.000. Lepiej? =))

    A w przypadku Inteligo tak być nie może ?

    A co do liczny rachunków w mBanku na na podstawie
    danych z ich strony:

    Przyrost rachunków w mBanku "na okrągło"
    do dnia 18.04.2001r 50.000
    do dnia 26.07.2001r 100.000
    do dnia 09.11.2001r 150.000
    do dnia 24.01.2002r 200.000

    Czyli 200k : 95k = 2.1 rachunku na klienta

    Sark

  • 16. Data: 2002-02-20 18:18:16
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > A w przypadku Inteligo tak być nie może ?
    Oczywiscie ze moze, ale juz gdzies wczesniej wyczytalem na grupie (nei
    pamietam kiedy) iz mbank ma wieksza sklonnosc podawania liczby rachunkow niz
    klientow.

    Kazdy podaje inne liczby =)

  • 17. Data: 2002-02-20 20:51:48
    Od: "hosi" <h...@o...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w wiadomości

    > To sa klienci. Zakladajac, iz kazdy ma 2 rachunki (emax i ekonto) wyjdzie
    > 190.000. Lepiej? =))

    ano fakt, racja... :)
    zapomnialem o kilku kontach/osobe ;)

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 18. Data: 2002-02-23 20:16:28
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 20 Feb 2002 18:10:03 +0100, "BAH" <b...@k...chip.pl> wrote:

    >PS.
    >Czy w multibanku było mniej niż 750 ?

    Juz jak zaladales konto (w sierpniu) to bylo wiecej :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl