  • 11. Data: 2013-01-13 03:55:03
    Temat: Re: Leszek Cz.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail o...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    ludzkie-tragedie-H

> [...]
    > Jak wydzwaniaja z super oferte, to mowie, ze dziekuje, nie skorzystam
    > i sam zakladam sobie lokaty przez internet.
    > Niestety przy tych bankach trzeba byc czujnym.
    > Dla przykladu, mozna w tych internetowych klonach skladac wnioski
    > tylko na lokaty odnawialne. Kto czujny po zalozeniu lokaty zmienia ja
    > na nieodnawialna, ale wielu pewnie tego nie zrobi lub zapomni. To jest
    > prosty przyklad jaki oni czyhaja, zeby lokaty odnawialy sie generalnie
    > na zasadach standardowych lokat z nizszym oprocentowaniem. 'Lepsze'
    > oferty lokat sa zawsze okresowo pod roznymi nazwami, tak zeby nie

    cd poprzedniego posta:
    co innego klony, które dzwonią żeby umówić na spotkanie w różnych tax-free,
    idea bankach itp - to są debile albo oszuści, albo jedno z drugim albo
    jeszcze coś innego - po kilku rozmowach tłumaczę, że są kłamcami, podaję
    przykłądy i się rozłaczam.
    Dzwonią coraz rzadziej :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 12. Data: 2013-01-13 03:55:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > na zasadach standardowych lokat z nizszym oprocentowaniem. 'Lepsze'
    > oferty lokat sa zawsze okresowo pod roznymi nazwami, tak zeby nie

    I tak i nie.
    Kiedyś na 100% była możliwość zakładania nieodnawialnych.

    A co do samouaktualniania - kilkukrotnie spotakałem się, że dzwoniono do
    mnie oferując odnowienie po lepszych warunkach niż samoodnowienie.
    Więc i przypomnienie telefoniczne jest.

    IMO obsługa telefoniczna jest na bardzo wysokim poziomie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 13. Data: 2013-01-13 16:02:43
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Budzik" ...

    > Amber Gold? Czyli wieścisz upadek?

    wiecej oszukanych i na (lacznie) wieksza kwote.

    a co do upadku
    wszystko zalezy od: KNF+NBP+...+prasy/radia/tv/netu

    --
    T.F.

  • 14. Data: 2013-01-13 19:38:32
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "T.F." <t...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

    > a co do upadku
    > wszystko zalezy od: KNF+NBP+...+prasy/radia/tv/netu

    KNF + NBP mają sioe przyczynić do upadku banku? nie sądzę.
    co do mediów - już prędzej.
    ciekaw jestem jak inne banki postrzegają działalność klonów i coraz większy
    szum w mediach. dla innych banków taki rozgłos jest bardzo niezdrowy,
    generalnie wszystko co zwiększa nieufność do usług bankowych jest dla banków
    niewskazane.