  • 1. Data: 2006-03-23 12:18:02
    Temat: wycofanie kasy z konta Paypal
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    Witam,

    Orientujecie sie moze jak przelac pieniazki z konta Palpal na moja karte
    VISA.
    Mozna dam podac dane rachunku bankowego banku zalozonego w U.S.

    Prosze o wskazowki

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2006-03-23 15:25:26
    Temat: Re: wycofanie kasy z konta Paypal
    Od: "kuba512" <k...@g...com>

> [...]
    > VISA.
    > Mozna dam podac dane rachunku bankowego banku zalozonego w U.S.

    Nie mozesz przelac kasy na karte VISA. Zakladajac, ze masz konto w PayPal USA,
    to mozesz komus przelac kase na jego konto PayPal i ta osoba Ci wyplaci zlotowki
    na konto w Polsce, albo masz konto w banku amerykanskim i wyplacasz srodki na te
    konto i karta do tego konta wyjmujesz pieniazki z bankomatu w Polsce.

    Jesli potrzebujesz wyciagnac kase z PayPal USA, to sluze pomoca. Mam konto
    zweryfikowane na PayPal USA.

  • 3. Data: 2006-03-23 15:51:25
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

> [...]
    > konto i karta do tego konta wyjmujesz pieniazki z bankomatu w Polsce.
    >

    > Jesli potrzebujesz wyciagnac kase z PayPal USA, to sluze pomoca. Mam konto

    A można Tobie zaufac? (-:

  • 4. Data: 2006-03-23 18:53:32
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > A można Tobie zaufac? (-:

    Jak jestes z Warszawy, to mozemy dokonac operaracji face2face. A jak nie, to
    mozesz po drobnych kwotach, tyle ile uwazasz za bezpieczna kwote dla
    potencjalnego stracenia (ale napewno to nie grozi). PayPal nie ma limitu. Zalezy
    ile tych $ masz na koncie.

    PS. A czy oszust by ci sie przyznal, ze nie mozna mu ufac? Generalnie mozesz mi
    zaufac, raczej to z dobrej zyczliwosci robie, a nie dla zarobku cyz oskubania
    ciebie.

  • 5. Data: 2006-03-23 23:10:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kjvirtual wrote:

    > PS. A czy oszust by ci sie przyznal, ze nie mozna mu ufac? Generalnie mozesz mi
    > zaufac, raczej to z dobrej zyczliwosci robie, a nie dla zarobku cyz oskubania
    > ciebie.

    To ja też mam dużą kasę do przesłania do Polski.
    Ja ci ją przeleją na PayPal, a ty mi wypłacisz w złotówkach.
    Zawsze się zastanawiałem jak to zrobić, że nadzór bankowy sie nie
    zorientował.

  • 6. Data: 2006-03-23 23:18:19
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > To ja też mam dużą kasę do przesłania do Polski.
    > Ja ci ją przeleją na PayPal, a ty mi wypłacisz w złotówkach.
    > Zawsze się zastanawiałem jak to zrobić, że nadzór bankowy sie nie
    > zorientował.

    To ile ty trzymasz kasy na PAyPalu?? Ja bym tam nigdy nie trzymal wiecej niz
    500$. Chyba, ze dla naprawde dobrego %%, bo prawie 5%/7 dni to ja nigdzie
    jeszcze nie widzialem :) Ale ja nigdy wiecej niz 2000$ oszczednosci nie mialem i
    zawsze sie wydawalo :D

  • 7. Data: 2006-03-23 23:38:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kjvirtual wrote:

> [...]
    > jeszcze nie widzialem :) Ale ja nigdy wiecej niz 2000$ oszczednosci nie mialem i

    To zależy skąd ma się lewą kasę, którą nie za bardzo można sie pochwalić.

    Ja ci tylko sugeruje, że z dobrej woli możesz wpakować się w niezłe kłopoty.

  • 8. Data: 2006-03-24 09:15:12
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

> [...]
    > mozesz mi
    > zaufac, raczej to z dobrej zyczliwosci robie, a nie dla zarobku cyz

    Jestem z Warszawy. Podaj adres e-mail to sie jakos umowimy wprzyszlym
    tygodniu.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2006-03-25 07:37:51
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>