eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[LUKAS] Zlecenie przelewu na rok do przodu + blokada środków ;) › [LUKAS] Zlecenie przelewu na rok do przodu + blokada środków ;)
    From: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [LUKAS] Zlecenie przelewu na rok do przodu + blokada środków ;)
    Date: Thu, 23 Mar 2006 12:35:31 +0100

    Ot tak wpadłem na genialny pomysł, jako, że ostatnio testuje
    lukasa w każdą stronę.

    Mam limit w rach. 5000 PLN. Ale widząc, że zbliżam się do
    wyczerpania własnych środków i zaciągnięcia znów
    "oprocentowanego długu wdzięczności" w lukasbanku postanowiłem
    się tego wystrzec (nie, nie chcę limitu likwidować ;) ... jak
    będę uciekał z kraju narobię długów gdzie się da :P i wyjadę) ...

    No i wpadłem na "genialny pomysł" - zleciłem przelew do
    wykonania za rok na kwotę 5000 PLN na rachunek "OSZCZĘDZAM"
    zlecając zablokowanie do czasu przelewu środków ... czymś to
    grozi oprócz zdziwienia pracowników LUKASBANKU ???

    Bo kasy już z bankomatu raczej nie pobiorę ;) , a o to mi się
    rozchodziło ...

    Czy LUKAS może się zapienić ? (Nie chce mi się reg. czytać).
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum