    From: z...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [LUKAS] Nowa usługa w oddziale - póki co w Katowicach
    Date: 26 Mar 2004 11:42:55 +0100

    > Tia, żeby klient miał gorzej niż dysponent ? Zapomnij ;))

    No co? Nie zaprzeczysz, że dysponentki siedząc cały dzień przy monitorach
    kineskopowych które promieniują jak diabli narażają zdrowie za marne
    wynagrodzenie. Im przede wszyskim (dysponentkom) należało się
    wymienić 'rentgeny' na LCD. Klient przecież załatwia tylko kilka chwil i to raz
    na maks. parę dni, więc mu to promieniowanie nie zaszkodzi ;)

    > Ale to się tyczy tylko tego stanowiska do samodzielnej obsługi - normalne są
    > nadal krzesełkowe.

    Aha! Nie kapnąlem się, że o to chodzi - nie miałem jeszcze okazji widzieć takie
    stoisko dla klienta :)