  • 1. Data: 2003-08-14 17:46:47
    Temat: [LGnet/Nordea] Czy ktoś zauważył niespodziankę?
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Dziś zauważyłem, że 12 sierpnia zmieniło się oprocentowanie netKomba w
    dawnym LGnet. Jak widać informacja ta nie jest dla Nordea na tyle istotna,
    by zamieścić ją w dziale aktualności, nie wspominając o mejlu pocztą
    wewnętrzną.
    Za to informacja ta ukryta jest tu:
    www.nordeabank.pl/download/lgpetro/Oprocentowanie_ra
    chunkow_LGnet_1.doc

    netKonto / netKombo
    Oprocentowanie dla wkładów oszczędnościowych na subkoncie netKombo*:
    dla wkł. lub ich części wypł. przed upł. 1-szego miesiąca-3,90%
    dla wkł. lub ich części wypł. po upł. 1 mies. i przed upł. 2 mies. - 4,00%
    dla wkł. lub ich części wypł. po upł. 2 mies. i przed upł. 4 mies. - 4,10%
    dla wkł. lub ich części wypł. po upł. 4 mies. i przed upł. 6 mies. - 4,20%
    dla kwot wypłacanych po upływie szóstego miesiąca -4 ,30%
    dla środków nie będących wkładem oszczędnościowym* - 3,00%
    * oprocentowanie zmienne w skali roku

  • 2. Data: 2003-08-19 10:11:28
    Temat: Re: [LGnet/Nordea] Czy ktoś zauważył niespodziankę?
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

> [...]
    > dla kwot wypłacanych po upływie szóstego miesiąca -4 ,30%
    > dla środków nie będących wkładem oszczędnościowym* - 3,00%

    Dzis zobaczylem, ze przyszla ta wiadomosc o % 18/08/03 ze od 12 sierpania
    zmienia sie oprocentowanie. Troche pozno.... pewnie czytaja pl.biz.banki....

    dodam, ze az 4 kopie wyslali mi wiadomosci.

  • 3. Data: 2003-08-19 10:16:25
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    0...@n...onet.pl,
    kuba <k...@W...onet.pl>:

    > Dzis zobaczylem, ze przyszla ta wiadomosc o % 18/08/03 ze od 12
    > sierpania zmienia sie oprocentowanie. Troche pozno.... pewnie czytaja
    > pl.biz.banki....
    >
    > dodam, ze az 4 kopie wyslali mi wiadomosci.

    Fiu, fiu! U mnie "tylko" 3 kopie, z tą samą datą, co u Ciebie.

    Kto da więcej?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-08-19 11:40:09
    Od: "K" <k...@W...pl>

    > Fiu, fiu! U mnie "tylko" 3 kopie, z tą samą datą, co u Ciebie.
    >
    > Kto da więcej?

    Cholera ja mam tylko dwie :)
    Ale na pocieszenie moge powiedziec ze ten stan utrzymuje sie juz od jakiegos
    czasu a ze wzgledu na fakt ze troche z nimi ostatnio korespondowalem to mam dwa
    razy tyle mail'i niz powinienem...
    Czy jest jeszcze na sali ten zapaleniec ktory chwalil Nordee ? :)

  • 5. Data: 2003-08-19 14:07:03
    Od: "radon" <r...@W...pl>

    Ja dostałem papier od Nordei z Gdyni,ze jesli w ciagu 28 dni nie odpowiem do
    przeniosą mnie do Nordea i przyślą jakis pakiet startowy, płatne 3 zł/mies,
    płatne przelewy, oprocentowanie takie sobie, opcja token płatny 20 zł
    miesięcznie !!!
    Poniewaz w LGPETRO nie bardzo wiedzieli co dalej , jakie zasady w Nordei, jak
    nie zamówić Tokena, zlikwidowałem konto.
    Chyba przeniosę się do Lukasa.