  • 1. Data: 2003-08-14 17:46:14
    Temat: Raiffeisen - INTERNET KIEDY WRESZCIE ???
    Od: <t...@g...pl>

    Jak w temacie.
    Ktos wie?
    Dzieki

  • 2. Data: 2003-08-20 06:58:25
    Temat: Re: Raiffeisen - INTERNET KIEDY WRESZCIE ???
    Od: "WojtekW" <o...@S...onet.pl>

    > Ktos wie?
    Podobno pod koniec tego roku. W oddziałach już go nawet pracownicy mają :)

    WWWojtas

  • 3. Data: 2003-08-21 06:44:36
    Od: " " <t...@g...pl>

    WojtekW <o...@S...onet.pl> napisał(a):

    > Podobno pod koniec tego roku. W oddziałach już go nawet pracownicy mają :)

    Przyznam, ze pracownicy moga miec i slonika na lancuchu - mnie jest
    niewygodnie wydzwaniac do banku.
    Internet to standard i ktos kto tego nie rozumie nie powinien sie zajmowac
    bankowoscia.

  • 4. Data: 2003-08-21 06:54:48
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Pięcek)

    Thu, 21 Aug 2003 06:44:36 +0000 (UTC), " " <t...@g...pl> pisze:

    > Przyznam, ze pracownicy moga miec i slonika na lancuchu -

    Racja.

    > mnie jest niewygodnie wydzwaniac do

    Bywa.

    > Internet to standard i ktos kto tego nie rozumie nie powinien sie zajmowac
    > bankowoscia.

    A tutaj już się nie zgodzę, bo sam używam telefonu i akurat w RB działa on
    tak że mi wystarczy.

    Choć z drugiej strony powinni _móc_ go oferować.

    --
    Wojtek

    Fingerprint: B0EA 20D7 20B6 24E7 DFFE 0D92 710B EC75 46F2 0982
    PGP Public Key available at http://www.keyserver.com
    or as http://www.pingwin.waw.pl/~woju/public_key.pgp