  • 1. Data: 2003-08-14 18:55:57
    Temat: Euro-wschod
    Od: "szymrav" <s...@g...pl>

    Witam,
    czesto wyjezdzam, na wschod: Ukraina, Litwa, Łotwa, Estonia, Moskwa. Muszę
    niestety wozić z sobą gotówkę, czasem dosyć pokaźną. Mam pytanie: czy zna
    ktoś jakies konto walutowe ( dolary, euro), do którego otrzymam karte
    platniczą, a prowizje za wypłaty z bankomatu i przelicznik przy płatnościach
    kartą, bedzie minimalny.
    Pozdrawiam
    Szymrav

  • 2. Data: 2003-08-14 19:12:18
    Temat: Re: Euro-wschod
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "szymrav"
> [...]
    > ktoś jakies konto walutowe ( dolary, euro), do którego otrzymam karte
    > platniczą, a prowizje za wypłaty z bankomatu i przelicznik przy

    ING Bank Śląski ma wprowadzić kartę Maestro podłączoną do konta w euro.
    AFAIR Pekao SA miał (dalej ma?) Visę rozliczaną w dolarach, podłączoną do
    konta dolarowego.
    O prowizjach do tych kart nie mam pojęcia ;-(

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2003-08-14 20:10:30
    Od: "user" <...@...com>

    "Bogdan B." <b...@h...pl> wrote in message
    > Użytkownik "szymrav"
    Muszę
    > płatnościach
    >
    > ING Bank Śląski ma wprowadzić kartę Maestro podłączoną do konta w euro.
    > AFAIR Pekao SA miał (dalej ma?)

    ma. sam uzywam.