  • 21. Data: 2003-08-06 13:26:35
    Temat: Re: Kursy w Niemczech - pierwsze testy :)
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):

    > No zaraz... to już chyba lekko bezprawnie? Różne kursy dla gotówkowych i
    > bezgotówkowych? Czy bank nie powinien mieć jednolitego kursu?
    zobacz jakas toip banku
    masz tam podane kursy walut i dewiz
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 22. Data: 2003-08-06 13:43:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Wed, 06 Aug 2003 15:26:35 +0200, RobertS <r...@g...pl> napisał:

    > zobacz jakas toip banku
    > masz tam podane kursy walut i dewiz

    Sure, ale to nalezy rozumiec, jako transakcje w banku.

    Sadzisz, ze polski bank rozlicza sie z operatorem bankomatow w Pernambuco
    przy uzyciu woreczkow z paciorkami?
    ;-)

    M.

  • 23. Data: 2003-08-06 14:52:17
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa"

    > Przyklad?

    > Chyba dla kazdej waluty, ktora w ogole obsluguje?

    dla tych walut, ktore PKO BP obsluguje
    *** blad ***

  • 24. Data: 2003-08-06 15:01:27
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    > Przyklad?

    No? VW Bank direct, MultiBank, mBank

  • 25. Data: 2003-08-07 00:46:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "blad" <b...@W...pl> writes:

    > dla tych walut, ktore PKO BP obsluguje

    No, w przypadku PKO BP oczywiscie tak, ale w ogolnym przypadku istotne
    jest raczej jakie waluty obsluguje VISA. Nie wiem czy np. walute
    Korei Polnocnej obsluguja.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 26. Data: 2003-08-07 00:48:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl> writes:

    > No? VW Bank direct, MultiBank, mBank

    Przy transakcji w innej niz euro walucie?
    Nie wiem, pytam.

    Np. przy transakcji w dolarach?
    Dobrym testem byloby podpiecie takiej karty do rachunku w dolarach,
    ale pewnie nie da sie tego zrobic.

    Bo jesli przelicza "przez euro" dla transakcji w euro, to to jest po
    prostu waluta transakcji, i.e. to samo co w PKO BP.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 27. Data: 2003-08-07 08:27:52
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Sure, ale to nalezy rozumiec, jako transakcje w banku.
    faktem jest, ze wyplacajac za granica w bankomacie karta dostajemy gorszy
    kurs niz dokonujac operacji bezgotowkowej

    > Sadzisz, ze polski bank rozlicza sie z operatorem bankomatow w Pernambuco
    > przy uzyciu woreczkow z paciorkami?
    > ;-)
    nie wiem, nie mam dostepu do tych woreczkow (czy tez workow) ;)

  • 28. Data: 2003-08-08 09:45:54
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    napisał w wiadomości news:bgmepr$hh9$1@news.onet.pl...
    > Wyplata z bankomatu:
    > FortisBank Visa electron - 20 euro - kurs 4,6245 zl za 1 Euro

    podam z mojej strony

    VISA BZWBK - 1USD - 3.9173 pln (przeliczana przez USD)
    (data ksiegow. 28-07-2003, data opera. 23-07-2003)

    w tym samym czasie
    VISA Multibanku - 1USD - 3.9898 (przeliczana przez euro)
    (data ksiegow. 26-07-2003, data opera. 23-07-2003)

    pozdro
    SirmarK