  • 1. Data: 2003-03-10 10:00:16
    Temat: Kurs przeliczeniowy euro VC
    Od: "Lucar" <a...@y...com>

    Witam

    Podobno przy płatnościach VC w euro przeliczenie jest na zasadzie
    euro>dolar>zł. Czy wiecie, po jakich kursach i gdzie są one publikowane?
    Pytam, bo nie wiem, czy przy wyjeździe lepiej kupować euro w kantorze, czy
    płacić kartą. A może jest to bez większej różnicy?

    --
    Pozdr
    Lucar

  • 2. Data: 2003-03-10 10:28:59
    Temat: Re: Kurs przeliczeniowy euro VC
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Lucar wrote:
> [...]
    > publikowane? Pytam, bo nie wiem, czy przy wyjeździe lepiej kupować
    > euro w kantorze, czy płacić kartą. A może jest to bez większej

    Takowych kurdsow niestety nie poznasz. Dowiedsz sie dopiero jak cie
    bank obciazy.
    Z wlasnych doswiadczen - kupic na granicy Euro... Smutne ale prawdziwe

  • 3. Data: 2003-03-10 10:43:26
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Takowych kurdsow niestety nie poznasz. Dowiedsz sie dopiero jak cie
    > bank obciazy.
    > Z wlasnych doswiadczen - kupic na granicy Euro... Smutne ale prawdziwe

    Słyszałem, że KK VC PKO BP jest przez Euro

  • 4. Data: 2003-03-10 10:58:02
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Słyszałem, że KK VC PKO BP jest przez Euro

    Podobnie jak Visa Electron tego samego banku.

    M.

  • 5. Data: 2003-03-10 11:02:00
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za Maciej Bebenek<m...@U...TO.komorka.org>
    nagryzmolił(a) w news:b4hr4m$gju$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Podobnie jak Visa Electron tego samego banku.

    Co nie przeszkadza jej zajmować miejsca w rankingach mocno poniżej
    jakiejkolwiek EC/MC.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.goscinni.betacom.pl - darmowe noclegi!!
    www.tramping.3.punkt.pl - cała reszta

  • 6. Data: 2003-03-10 11:57:35
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:b4hpab$gkt$1@news.onet.pl...
    > Takowych kurdsow niestety nie poznasz. Dowiedsz sie dopiero jak cie
    > bank obciazy.
    > Z wlasnych doswiadczen - kupic na granicy Euro... Smutne ale prawdziwe

    Z moich doświadczeń wynika, że często wychodzi się na 0, więc nie warto za
    dużo gotówki wozić :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2003-03-10 12:13:26
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański"

    > Co nie przeszkadza jej zajmować miejsca w rankingach mocno poniżej
    > jakiejkolwiek EC/MC.

    dostalem w zeszlym tygodniu wyjasnienie z PKO BP jak przeliczyli wyplate EUR
    kartą VE - kwotę EUR przeliczają na PLN po kursie sprzedaży PIENIADZA z dnia
    wyplaty
    To że jest to dzien wyplaty a nie ksiegowania to warto wiedziec ale to że
    jest to KURS dla PIENIEDZY to trzeba wiedziec bo to jest istotna różnica.

    jak będę miał komplet takich informacji z testowanych banków to podrzucę na
    listę
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-03-10 22:27:37
    Od: "Marceli" <m...@p...onet.pl>

    > Z moich doświadczeń wynika, że często wychodzi się na 0, więc nie warto za
    > dużo gotówki wozić :-))
    >
    > Pozdrawiam
    > Robert Wicik
    A z moich doswiadczen Eurocard Mastercard kurs sredni czyli pomiedzy kupno a
    sprzedaz
    Euro w Kantorze, VISA - z 10% drozej niz zakupic Euro w Kantorze.
    Marek