  • 1. Data: 2003-03-10 08:44:20
    Temat: Jak skorzystać z bankomatu
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    To już było na grupie, ale pół roku nie widziałem tego pytania w bankomacie,
    więc zapomniałem co trzeba wybrać. Jaki typ rachunku mam wybrać w
    bankomacie? Dodam, że dotyczy VE.
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-03-10 09:11:12
    Temat: Re: Jak skorzystać z bankomatu
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:
    > To już było na grupie, ale pół roku nie widziałem tego pytania w
    > bankomacie, więc zapomniałem co trzeba wybrać. Jaki typ rachunku mam
    > wybrać w bankomacie? Dodam, że dotyczy VE.
    > Grzegorz

    A tak w ogóle to o co Ci chodzi :D ?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-03-10 10:32:20
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > A tak w ogóle to o co Ci chodzi :D ?

    Tak jak napisałem; wkładam kartę, wybieram PIN i pytanie o typ rachunku (do
    wyboru, nie pamiętam jakie są, chyba kredytowy debetowy i jeszcze ze dwa. Na
    debetowy nie wydaje).

  • 4. Data: 2003-03-10 10:41:28
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:b4hpi8$17j$1@pippin.warman.nask.pl...

> [...]
    (do
    > wyboru, nie pamiętam jakie są, chyba kredytowy debetowy i jeszcze ze dwa.

    Wybranie niewlasciwego konta nie skutkuje niczym groznym - to nie jest
    niewlasciwy PIN. Co ci szkodzi probowac do skutku?
    Prawidlowa odpowiedz zna tylko bank, ktory ci wydal karte.
    Ja bym probowal "saving" albo "checking" na pocztek.

    --
    Pozdrowienia
    ---