  • 1. Data: 2003-03-10 08:51:04
    Temat: KK PKOBP błękitna (elektroniczna)
    Od: g...@...pl

    Czy ktoś ma taką kartę? jak się sprawuje?
    Cena za wydanie jest dość atrakcyjna (28zł), grace period stosunkowo długi (21
    dni). Karta jest elektroniczna (płaska) co jest w pewnych sytuacjach
    niedogodnością ale też i jej bezpieczeństwo jest wyższe...
    Czy jest jakaś infolinia, na której można sprawdzić aktualny stan środków na
    karcie?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2003-03-10 09:06:41
    Temat: Re: KK PKOBP błękitna (elektroniczna)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 10 Mar 2003 09:51:04 +0100, g...@...pl wrote:

> [...]
    >dni). Karta jest elektroniczna (płaska) co jest w pewnych sytuacjach
    >niedogodnością ale też i jej bezpieczeństwo jest wyższe...

    Jak ktos zamierza uzywac karty wylacznie w kraju i nie potrzebuje
    duzego limitu (max to 2kzl) to produkt IMO dosc sensowny.
    Cos w stylu "moja pierwsza karta kredytowa" :).
    Trzeba pamietac o obowiazkowm ubezpieczeniu splaty kredytu i platnych
    (ale dobrych) ubezpieczniach na wypadek nieuprawnionego uzycia .
    Dla posiadaczy magicznej ;) umowy o prace na czas nieokresloin wydanie
    bardzo proste, tylko zaswiadczenie o zarobkach przedstawialem.

    >Czy jest jakaś infolinia, na której można sprawdzić aktualny stan środków na
    >karcie?

    Kartolinia:0-801-124-365
    Obsluga, pelen humanomat (zadnego IVRu) wiec jakosc zalezna od humoru
    panienki :).
    Wczoraj nie wiem czemu mialem wrazenie, ze mnie w duchu przeklina ;-/.
    No ale gdybym pracowal w niedziele tez bym pewnie mial taki nastroj
    :).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 3. Data: 2003-03-10 10:35:45
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    > Wczoraj nie wiem czemu mialem wrazenie, ze mnie w duchu przeklina ;-/.
    > No ale gdybym pracowal w niedziele tez bym pewnie mial taki nastroj
    Może zawsze Ci się tak wydaje? ;-)