  • 1. Data: 2003-03-10 09:10:57
    Temat: płaska za granicą
    Od: "mk" <m...@a...pl>

    Czy jest jakiś problem z używaniem kart płaskich za granicą (płatności)?

    --
    Marcin
    GG 13349, m...@t...pl

  • 2. Data: 2003-03-10 09:41:06
    Temat: Re: płaska za granicą
    Od: m...@o...pl

    > Czy jest jakiś problem z używaniem kart płaskich za granicą (płatności)?
    >
    > --
    > Marcin

    Generalnie na Zachodzie bardziej lubią karty wypukłe. :-)
    Ale to zależy dokąd jedziesz - w Niemczech podobno płaskie są w niełasce (nie
    byłem, wierzę na słowo), a np. w Austrii czy we Włoszech można ich używać bez
    problemu (ja nie miałem żadnych problemów)...

    m23m

  • 3. Data: 2003-03-10 10:40:08
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    bez
    > problemu (ja nie miałem żadnych problemów)...

    Z autopsji:
    Nie miałem problemów na Ukrainie, Słowacji, Węgrzech, w Czechach i na
    Łotwie. Na Litwie jakoś nie lubili moich VE z PKO BP, ale i z VE Millenium
    nie zawsze się dało.

  • 4. Data: 2003-03-10 22:25:03
    Od: "Marceli" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    bez
    > problemu (ja nie miałem żadnych problemów)...

    Niemcy to dziwny kraj.
    Co sklep to obyczaj.
    W niektorych sklepach tylko plaskie Maestro ma szanse pojsc ale nasze i tak
    nie poszlo.
    Choc w niektorych poszlo.
    Ale bylem w takim Realu i tylko VISA. Plaska czy wypukla. Mieli umowe tylko
    z VISA.
    Praktiker tylko Maestro plaska i tak polska nie poszla.
    Taki jeden sklep elektroniczny - poszla Maestro i tylko taka przyjmowali.
    Apteka - Maestro nie poszla i zrobili z tego afere, poszla Ec/Ma wypukla,
    zadna VISA NIE
    nawet gosciu nie chcial probowac !
    Bajzel totalny.
    Ogolnie to VISE lepiej sobie wybic z glowy. Po przeliczeniu na euro i zlote
    lepiej bylo
    kupic Euro w kantorze. Natomiast Eurocard/Master Card wychodzilo tak w kurs
    sredni.

    Pzdr.
    Marek