  • 1. Data: 2002-02-21 12:56:21
    Temat: Kupione?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Nordea Bank zajal pierwsze miejsce w rankingu rachunkow dla VIP'ow,
    przeprowadzonym przez Gazete Finansowa. Ranking zostal umieszczony 16 lutego
    2002. Kryteriami branymi pod uwage przy tworzeniu zestawienia byly
    oprocentowanie, oplaty za prowadzenie rachunku, wysokosc minimalnych wplat
    oraz mozliwosc i kwota ubezpieczenia nastepstw od nieszczesliwych wypadkow.

    W rankingu byly oceniane konta VIP aktualnie dostepne w ofertach bankow.
    Obecnie konta tego typu posiada w swojej ofercie oprocz Nordea Bank Polska,
    Bank Pekao, BPH PBK, Citibank, Fortis Bank Polska, ING Bank Slaski, Kredyt
    Bank, LG Petro Bank oraz PKO BP.

    A co oferuje Nordea VIP???
    http://www.nordeabank.pl/pl/article/1979.html

    Jak dla mnie 2x2 ze kupione.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-21 13:09:35
    Temat: Re: Kupione?
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > A co oferuje Nordea VIP???
    > http://www.nordeabank.pl/pl/article/1979.html
    ROTFL! :) Prawdziwe konto VIP :) VE za darmo!

    > Jak dla mnie 2x2 ze kupione.
    Nie smial bym twierdzic inaczej.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-02-24 23:53:07
    Od: "Kroko" <a...@w...pl>

    Witam

    AMRA napisal:

    > Nordea Bank zajal pierwsze miejsce w rankingu rachunkow dla VIP'ow,
    > przeprowadzonym przez Gazete Finansowa. Ranking zostal umieszczony 16
    lutego
    > 2002.

    Kiedys pracowalem w Gazecie Finansowej i nie takie rzeczy widzialem.
    Pamietam artykul o najlepszych rzecznikach prasowych bankow. Wszyscy
    dziennikarze podawali swoje typy i zawsze dodawali, ze najgorsza rzecznikiem
    byla pani z Citi. Oczywiscie znalazla sie na liscie najlepszych.

    WPrawdzie dla mnie (Citi byl sponsorem organizowanej przezemnie imprezy) ta
    Pani byla naprawde mila...

    Kroko