  • 1. Data: 2002-02-21 12:44:27
    Temat: poszukuje inf na temat kart płatniczych
    Od: "olek" <a...@a...net.pl>

    chodzi mi o informacje techniczne zwiazane z kartami
    (czyli jaki sprzęt i jakie technologie sa obecnie wykorzystywane)
    gdzie szukac jakis informacji

    Jestem obecnie w trakcie pisania pracy na temat kart platniczych i za
    wszelkie informacje bardzo dziekuje.
    pozd
    aj

  • 2. Data: 2002-02-21 16:44:58
    Temat: Odp: poszukuje inf na temat kart płatniczych
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Fajny temat, tez mam taki:)) ale o technologiach w kartach akurat nie pisze.
    Za to poszukuje informacji odnosnie wymagan sprzetowych do bankowosci
    elektronicznej. Moze masz cos na ten temat?
    Aga
    Użytkownik olek <a...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a52q85$7ro$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-02-21 21:24:49
    Temat: Re: poszukuje inf na temat kart płatniczych
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m>

    A http://www.google.com.pl/search?q=%22credit+cards%22
    &hl=pl nie wystarczy?

  • 4. Data: 2002-02-25 05:31:24
    Od: "olek" <a...@a...net.pl>

    > Za to poszukuje informacji odnosnie wymagan sprzetowych do bankowosci
    > elektronicznej. Moze masz cos na ten temat?

    niestety dopiero zaczynam zbieranie materialow