  • 1. Data: 2002-02-21 11:19:36
    Temat: secured credit card
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Czy ktorys z naszych bankow oferuje jeszcze karte kredytowa zabezpieczona
    np. lokata?
    Pamietam, ze cos takiego bylo mozliwe w Handlobanku i Citibank Poland
    (poczatki sprzedazy KK).
    IMHO takie zabezpieczenie jest skuteczniejsze od stosu papierow. Jak widze w
    USA i UK karty takie sa oferowane osobom nie majacym historii kredytowej.
    Czemu u nas cos takiego sie nie przyjelo?

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 2. Data: 2002-02-21 11:37:50
    Temat: Re: secured credit card
    Od: Kamil jońca <k...@p...onet.pl>

    Heh, kiedyś coś takiego chciałem w WBK, oczywiście się da, ale musisz
    jescze przynieś stos papierów dot. zatrudnienia. (Nie, ja nie uważam
    że jest to sensowne.
    KJ

  • 3. Data: 2002-02-21 12:05:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Heh, kiedyś coś takiego chciałem w WBK, oczywiście się da, ale musisz
    > jescze przynieś stos papierów dot. zatrudnienia. (Nie, ja nie uważam
    > że jest to sensowne.

    W Handlo wystarczylo oswiadczenie i depozyt. I taki model mialem na mysli.
    Mysle, ze to by bylo idealne rozwiazanie dla osob ktore nie sa zatrudnione
    na etacie.
    Bank w koncu na tym zyskuje, ma lokate ktorej nie mozna zerwac.
    Oprocentowanie takiej lokaty tez nie musi byc najwyzsze. Aby sie
    zabezpieczyc przed nieuczciwymi klientami moze tez dolaczyc jakies
    obowiazkowe ubezpieczenie do karty itd...

    Maciej

  • 4. Data: 2002-02-21 12:19:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > zabezpieczyc przed nieuczciwymi klientami moze tez dolaczyc jakies
    > obowiazkowe ubezpieczenie do karty itd...

    W BZWBK mozna pod Eurolokate cos takiego zrobic.

  • 5. Data: 2002-02-21 12:28:39
    Od: Kamil jońca <k...@p...onet.pl>

    MK wrote:

    [...]
> [...]
    >zabezpieczyc przed nieuczciwymi klientami moze tez dolaczyc jakies
    >obowiazkowe ubezpieczenie do karty itd...
    Ależ ja mam takie samo zdanie na ten temat. Niestety ludzie zajumjący
    się KK w bankach mają inne :-(

    KJ

  • 6. Data: 2002-02-21 13:20:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > W BZWBK mozna pod Eurolokate cos takiego zrobic.

    Masz na mysli Euro Index? Ile trzeba wlozyc i jakie dokumenty dodatkowo
    zlozyc? Aha, oczywiscie przyjmuje ze mowimy o KK, a nie jakiejs debetowej.

    Maciej

  • 7. Data: 2002-02-21 13:45:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Masz na mysli Euro Index? Ile trzeba wlozyc i jakie dokumenty dodatkowo
    > zlozyc? Aha, oczywiscie przyjmuje ze mowimy o KK, a nie jakiejs debetowej.

    Tak pod zastaw Euro Indexa. I mowie o KK- wiecej niestetey sie juz nie
    pytalem pani w banku, ale jest taka mozliwosc

  • 8. Data: 2002-02-21 19:27:08
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Mam od maja 2000 roku KK Amex Millennium zabezpieczoną lokatą. Kwota limitu=0,8
    kwoty lokaty. Niestety, nie wiem czy nadal tak można. Pozdrawiam. Pawel

  • 9. Data: 2002-02-21 21:26:52
    Od: "Piotr" <m...@g...pl>

    Użytkownik MK <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a52las$l68$...@n...tpi.pl...
    > Czy ktorys z naszych bankow oferuje jeszcze karte kredytowa zabezpieczona
    > np. lokata?

    Teoretycznie taką możliwość daje Millennium (chyba...)
    A warunkiem było/jest (?) prowadzić rachunek ROR min. 6 miesięcy i posiadać
    lokaty terminowe, na których są środki od minimum 30 dni z okresem
    obowiązywania nie krótszym niż 90 dni.
    W tym wypadku maksymalne limity karty wyznaczane są jako procent środków
    zdeponowanych na rachunkach lokat terminowych lub oszczędnościowych, według
    schematu:
    do 40 % z jednej najwyższej kwotowo odnawialnej lokaty terminowej
    do 20 % z jednej najwyższej kwotowo nieodnawialnej lokaty terminowej
    do 20 % kwoty zdeponowanej na jednym rachunku oszczędnościowym
    Suma limitu w tym wypadku nie może być jednak wyższa niż 25 000 zł.........
    I chyba zakładają blokadę na taką lokatę.....

    Pozdrawiam

    Piotr