  • 1. Data: 2002-02-21 12:14:10
    Temat: Zamykanie rachunku
    Od: Pawel Barut <N...@P...com>

    W zwiazku z proba zamkniecia rachunku w jednym z bankow, mam pytanie:

    1. Czy bank ma obowiazek wydac, mi potwierdzenie zamkniecia rachunku po uplywie
    okresu okresu wypowiedzenia umowy ? Chce takie potwierdzenie uzyskac, a bank
    odmawia.
    2. Czy bank ma prawo pobierac opłatę za prowadzenie rachunku i osobna za dostep do
    rachunku przez telefon w okresie wypowiedzenia umowy ?
    3. W dniu składania wniosku o zamniecie rachunku oddalem wszystkie karty, w tym
    wypukla. 3 dni pozniej zostala ona obciazona platnoscia (stale zlecenia obciazania
    KK), ktorej nie zdazylem
    zmienic. Czy bank mial prawo przyjac taka platnosc, wg. mnie nie, gdyz karty powinien
    zastrzec w momencie ich zwrotu.

    Czekam na opinie.
    Jesli to mozliwe to prosze o podstawe prawna.