    From: "Kroko" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kupione?
    Date: Mon, 25 Feb 2002 00:53:07 +0100

    Witam

    AMRA napisal:

    > Nordea Bank zajal pierwsze miejsce w rankingu rachunkow dla VIP'ow,
    > przeprowadzonym przez Gazete Finansowa. Ranking zostal umieszczony 16
    lutego
    > 2002.

    Kiedys pracowalem w Gazecie Finansowej i nie takie rzeczy widzialem.
    Pamietam artykul o najlepszych rzecznikach prasowych bankow. Wszyscy
    dziennikarze podawali swoje typy i zawsze dodawali, ze najgorsza rzecznikiem
    byla pani z Citi. Oczywiscie znalazla sie na liscie najlepszych.

    WPrawdzie dla mnie (Citi byl sponsorem organizowanej przezemnie imprezy) ta
    Pani byla naprawde mila...

    Kroko