  • 1. Data: 2002-02-21 12:23:33
    Temat: Ksiągowanie operacji
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    Po jakim czasie powinno nastąpić księgowanie wypłaty w bankomacie (wypłata
    kartą mBanku w bankomacie Euronetu)?
    Zdarzyło mi się, że wypłacałam pieniądze w czwartek, a zaksięgowano tę
    operację dopiero w poniedziałek.

    Czy ktoś wie, o której godzinie wychodzą przelewy z Lukasa?

    Dzięki za odpowiedź
    Kate

  • 2. Data: 2002-02-21 12:31:35
    Temat: Re: Ksiągowanie operacji
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Po jakim czasie powinno nastąpić księgowanie wypłaty w bankomacie (wypłata
    > kartą mBanku w bankomacie Euronetu)?
    > Zdarzyło mi się, że wypłacałam pieniądze w czwartek, a zaksięgowano tę
    > operację dopiero w poniedziałek.

    Nie ma czegos takiego jak "powinno" - a co do twojego zaksiegowania to jest
    ok :)
    w piatek nie przeszlo - w sobote i niedziele nie pracowali - poszlo na
    poniedzialek.
    a z bankomatami to roznie bywa - np. w BZWBK mam znowu od razu jesli
    wyciagne ich karta...