  • 1. Data: 2002-02-21 13:45:37
    Temat: najladniejsza karta?
    Od: <e...@p...onet.pl>

    Widzieliscie / zwrociliscie uwage nowe wzory kart w ING BSK? B. ladna VE z
    tulipanami i chyba jeszcze lepsze ME Prepaid (zwykle ME ma niedlugo byc). Jak
    dla mnie, ladniejsze od delfina :)
    Macie jakies inne typy?
    Pozdro
    Ad

  • 2. Data: 2002-02-21 13:48:40
    Temat: RE: najladniejsza karta?
    Od: s...@y...com (Sebak)

    e...@p...onet.pl wrote:

    > Widzieliscie / zwrociliscie uwage nowe wzory kart w ING BSK?
    > B. ladna VE z
    > tulipanami i chyba jeszcze lepsze ME Prepaid (zwykle ME ma
    > niedlugo byc).

    Piekna karta internetowa ;-))))

    Pozdrawiam,

    Sebak

  • 3. Data: 2002-02-21 14:07:10
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tulipanami i chyba jeszcze lepsze ME Prepaid (zwykle ME ma niedlugo byc).

    mozesz podac namiary na wzor ? Czyzby BSK z najbrzydszej VE chcial wskoczyc
    na podium z najladniejszymi ? :-)

    D.

  • 4. Data: 2002-02-21 14:17:01
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > mozesz podac namiary na wzor ? Czyzby BSK z najbrzydszej VE chcial wskoczyc
    > na podium z najladniejszymi ? :-)

    niestety na stonach ING znalazlem tylko zdjecie ME i to nie najlepsze (w
    rzeczywistosci jest bez wstazeczki ;)
    http://www.ing.pl/u235/navi/54632
    rgds

  • 5. Data: 2002-02-21 14:46:44
    Od: "Piotr Chojnowski" <c...@a...pl>

    :
[...]
    Mnie sie jeszcze podobaja VE Izzy (mBank) oraz MC/EC Shell (Pekao SA) no i
    oczywiscie delfinek do eMaxa

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 6. Data: 2002-02-21 16:52:02
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    e...@p...onet.pl wrote:
    > Widzieliscie / zwrociliscie uwage nowe wzory kart w ING BSK?
    (...)
    > Macie jakies inne typy?

    moj nieustajacy tip na top ;) to EC/MC PBK Univers.
    z glowa ptaszka na czarnym tle.

    pozdrawiam

    romek

  • 7. Data: 2002-02-21 17:36:45
    Od: "Marek J" <m...@i...pl>

> [...]
    > tulipanami i chyba jeszcze lepsze ME Prepaid (zwykle ME ma niedlugo byc).

    Ja stawiam na Visę Classic GBG Banku - zdjęcia są na:
    http://www.gbg.com.pl/ludnosc/karty_platnicze.htm
    http://www.karty.3a.pl/inne.html

    --
    Marek
    /- Ekonomia Gnomów Gaciowych:

  • 8. Data: 2002-02-21 18:51:42
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > moj nieustajacy tip na top ;) to EC/MC PBK Univers.
    > z glowa ptaszka na czarnym tle.

    A mnie kiedyś wydawana w BZ chargowa MC.
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-02-21 21:03:01
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Piotr Chojnowski" <c...@a...pl> napisał w wiadomości

    : Mnie sie jeszcze podobaja VE Izzy (mBank) oraz MC/EC Shell (Pekao SA) no i
    : oczywiscie delfinek do eMaxa

    Dla mnie również Pekao/Shell jest najładniejsza.

    Amehat

  • 10. Data: 2002-02-21 22:18:26
    Od: "PS" <P...@p...onet.pl>

    Dave <d...@p...onet.pl> napisał(a) w artykule
    <a52v1p$oes$1@news.tpi.pl>...
> [...]
    VE z
    > Jak
    >
    > mozesz podac namiary na wzor ? Czyzby BSK z najbrzydszej VE chcial

    A pamiętacie te ohydne bankomatowe BSK? (Sprzed czasów VE)