  • 1. Data: 2002-02-21 12:00:14
    Temat: BZWBK i ich VE
    Od: "mierzwoj" <m...@p...onet.pl>

    Czesc;

    mam takie pytanie do uzytkownikow w/w karty:

    czy zakupy dokonywane ta karta sa zawsze autoryzowane pinem?

    dziekuje z gory za odpowiedz

    Wojtek

  • 2. Data: 2002-02-21 12:18:28
    Temat: Re: BZWBK i ich VE
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > mam takie pytanie do uzytkownikow w/w karty:
    >
    > czy zakupy dokonywane ta karta sa zawsze autoryzowane pinem?
    >
    > dziekuje z gory za odpowiedz

    Raczej maestro - i to nie zawsze.
    Generalnie - jak juz - to zawsze maestro - VE nie we wszystkich, ale tez sie
    zaczyna autoryzowanie.

  • 3. Data: 2002-02-21 12:28:31
    Od: "mierzwoj" <m...@p...onet.pl>

    > Generalnie - jak juz - to zawsze maestro - VE nie we wszystkich, ale tez
    sie
    > zaczyna autoryzowanie.

    Informacje o autoryzacji (kazdorazowej) VE BZWBK otrzymalem w oddziale i
    bylem ciekaw jak to wyglada w praktyce (karta nie jest moja)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-02-21 16:35:47
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Informacje o autoryzacji (kazdorazowej) VE BZWBK otrzymalem w oddziale i
    > bylem ciekaw jak to wyglada w praktyce (karta nie jest moja)

    mi VE z [BZWBK] jeszcze ani razu nie kazano zaPINowac. Zreszta chyba
    eService wymaga raz na czas PINu do VE - choc juz gdzies slyszalem ze
    PolCard tez zaczol to wprowadzac.

    BTW - jakie macie ostatnio doswiadczenia z POSami -PeKaO SA? ostatnio co
    sobote - "brak polaczenia" - Shell to juz obowiazkowo. A przy probie
    telefonicznej autoryzacji "przepraszamy wszystkie linie sa zajete, prosimy
    poczekac na zglszenie sie operatora..."

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-02-21 18:12:23
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    > mi VE z [BZWBK] jeszcze ani razu nie kazano zaPINowac. Zreszta chyba
    > eService wymaga raz na czas PINu do VE - choc juz gdzies slyszalem ze
    > PolCard tez zaczol to wprowadzac.

    Ja raz wpisywalem PINa bylo to o ile pamietam w Media Markt

  • 6. Data: 2002-02-21 21:31:29
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze m...@p...onet.pl:

    > mam takie pytanie do uzytkownikow w/w karty:
    >
    > czy zakupy dokonywane ta karta sa zawsze autoryzowane pinem?

    W moim przypadku, zawsze gdy jest pinpad, karta wymaga podania pinu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."
    Paulo Coelho