  • 1. Data: 2002-11-06 15:30:36
    Temat: Kto z powrotem zapisuje się do Inteligo?
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    Po cyrkach z opłatami w mBanku doszedłem do wniosku, że przydałaby mi się
    jeszcze jedna karta i pierwszy typ padł na PKO BP, ale teraz widzę, ze można
    by się przeprosić z Inteligo. Uderzać już, czy jeszcze chwilę poczekać aż
    się sytuacja wyklaruje? :-)))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2002-11-06 15:48:02
    Temat: Re: Kto z powrotem zapisuje się do Inteligo?
    Od: g...@p...gazeta.pl

> [...]
    > by się przeprosić z Inteligo. Uderzać już, czy jeszcze chwilę poczekać aż

    Ja zaryzykowałam i jestem w trakcie zakładania konta Inteligenckiego ;-)))
    do tej pory jakoś nie miałam do tego konta przekonania, ale któż się oprze nowym
    warunkom ;-)))) Przyda mi się dodatkowa karta do płatności w necie, a poza tym jak
    się sytuacja wyklaruje to może zrezygnuję z Fortisa w sprawie wypłat z bankomatów na
    rzecz tandemu Inteligo+Lukas. Pażywiom uwidim jak mawiają Rosjanie ;-))))
    Aha! Czy ktoś sie orientuje, czy kartę Inteligo można podpiąć pod jakiś subrachunek,
    żeby nie narażać głównego konta? Nie zamierzam tam trzymać jakichś oszałamiających
    środków, ale po co kusić los.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2002-11-06 16:23:13
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    Użytkownik <g...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Aha! Czy ktoś sie orientuje, czy kartę Inteligo można podpiąć pod jakiś
    subrachunek, żeby nie narażać głównego konta? Nie zamierzam tam trzymać
    jakichś oszałamiających środków, ale po co kusić los.

    Kiedyś były subkonta i kasę trzymałem na subkoncie, a podstawowy rachunek
    był z kartą.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-11-06 18:11:26
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:6fa3.0000057c.3dc939b1@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

> [...]
    > subrachunek, żeby nie narażać głównego konta? Nie zamierzam tam
    > trzymać jakichś oszałamiających środków, ale po co kusić los.

    Naturalnie że można i dobrze jest tak zrobić. W zasadzie wszystkie rachunki
    Inteligo są jakby równoprawne i do każdego samodzielnie nadaje się nazwę, z
    tym że tylko pierwszy rachunek jest zakładany przy udziale konsultanta
    (nazwę się dyktuje), pozostałe zakłada się samodzielnie na WWW.

    Masz więc w zasadzie dwa wyjścia:
    1. Od razu zamówić kartę i pierwszy rachunek nazwać np. "karta" i trzymać na
    nim ograniczone środki, a po uzyskaniu funkcjonalności założyć rachunek
    "główny" bez karty.
    albo
    2. Przy zakładaniu nie zamawiać karty, zamówić ją dopiero do samodzielnie
    zakładanego subkonta.

    Wada posiadania subkont: progi podwyższonego oprocentowania stosują się
    oddzielnie do każdego subkonta, ale ta wada nie ma znaczenia, jeśli w sumie
    ma się poniżej 4kPLN lub ma się większość przez większość czasu na jednym
    subkoncie.

  • 5. Data: 2002-11-06 18:12:49
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqbchh$itt$1@news.onet.pl, Robert Wicik wrote:

    > się jeszcze jedna karta i pierwszy typ padł na PKO BP, ale teraz
    > widzę, ze można by się przeprosić z Inteligo. Uderzać już, czy
    > jeszcze chwilę poczekać aż się sytuacja wyklaruje? :-)))

    Poczekać aż się wyklaruje .... trzeba było zamiast rezygnować w pośpiechu :P

  • 6. Data: 2002-11-06 19:28:55
    Od: g...@p...gazeta.pl

> [...]
    > ma się poniżej 4kPLN lub ma się większość przez większość czasu na jednym

    Dzięki za krótki kurs "obsługi" Inteligo. Pierwszy rachunek zamówiłam z kartą, więc
    jak szczęśliwie przebrnę przez jego zakładanie (jestem w trakcie czekania na
    kuriera) to sobie założę drugi bez karty. Jeszcze raz dzięki.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2002-11-06 20:05:13
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Uderzać już, czy jeszcze chwilę poczekać aż
    > się sytuacja wyklaruje? :-)))

    Jeśli chodzi o rzesze bezpłatnych bankomatów... to ja bym poczekał.
    Pamiętajmy, że to tylko promocja obowiązująca do odwołania, prawie dokładnie
    taka, jak w czasie wprowadzania opłat za prowadzenie konta/kart.
    Ja bym poczekał przynajmniej na zmianę TOiP.

    Obiektywny posiadacz konta Inteligo.
    (Mnie urządzały opłaty wcześniejsze, ale z powodu ich obniżenia łaskawie nie
    będę zamykał konta ;-))

  • 8. Data: 2002-11-06 20:22:54
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:6fa3.00000638.3dc96d77@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Pierwszy rachunek zamówiłam z kartą
    Ciekawym, jak go nazwałaś, bo ja nieopacznie "main" i ponieważ też zamówiłem
    z kartą (nie wiedziałem jeszcze tego o subkontach i nawet nie wiedziałem, że
    karta nadaje się do IO, bo to były początki), potem żałowałem tej nazwy.
    Stąd moje przydługie nieco wywody wokół tego aspektu :)

    > (jestem w trakcie czekania na kuriera)
    u mnie kurier nawalał, ale podobno miałem pecha; za to fajny pakiecik
    przynosi :)

  • 9. Data: 2002-11-06 20:49:55
    Od: g...@p...gazeta.pl

> [...]
    > karta nadaje się do IO, bo to były początki), potem żałowałem tej nazwy.
    > Stąd moje przydługie nieco wywody wokół tego aspektu :)

    Hi,hi no ja nazwałam swój... główny ;-))))) Trudno, jakoś to przeżyję (chyba, że da
    sie to jakoś odkręcić?)

    > u mnie kurier nawalał, ale podobno miałem pecha; za to fajny pakiecik
    > przynosi :)
    W jakim sensie nawalał? Bo ja dość mocno "krążę" więc mnie to nieco niepokoi.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2002-11-06 21:40:06
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:6fa3.0000067d.3dc98072@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

> [...]
    tfu, opacznie właśnie, a nieopatrznie ;)

    > Hi,hi no ja nazwałam swój... główny ;-)))))
    Też bym tak nazwał, ale bałem się polskich znaków :)))))

    > Trudno, jakoś to przeżyję (chyba, że da sie to jakoś odkręcić?)
    Właśnie nie, nazw nie da się zmieniać (przynajmniej nie było wolno).

    Dlatego szybko ostrzegałem, no ale trochę za późno się poradziłaś ;P

    > W jakim sensie nawalał? Bo ja dość mocno "krążę" więc mnie to nieco
    > niepokoi.

    W takim, że umówił się (telefonicznie) i nie przyjechał w ten dzień, tylko w
    inny. Tłumaczył się, że miał wypadek samochodowy wtedy. Hmmm... nie wiem...
    No a potem dłuuugo firma kurierska nie przekazywała Inteligo informacji o
    tym, że już podpisane wszystko (czy nawet tych samych dokumentów - nie
    pamiętam dokładnie), musiałem interweniować.

    Acha, myśl już na fajnym PINem do karty, bo nadajesz sobie samemu.

    Acha-2, uwaga na hasło, maksimum to tylko 8 znaków - więc jak w mBanku masz
    dłuższe, bo trzeba wymyślać nowe albo wykorzystać część tamtego.

    To tyle mi się w tej chwili przypomina z "pułapek".

    A, jeszcze to jest ważne: trzeba archiwizować miesięczne wyciągi w htmlu,
    które przychodzą emailem, bo na WWW historia tylko 3 mies. wstecz.

    Bardzo fajne w Inteligo jest to, że zdefiniowane w WWW przelewy można
    indywidualnie udostępniać do innych kanałów.

    pozdr, R.