  • 1. Data: 2002-11-06 15:16:53
    Temat: PKOBP źle liczy RRSP!!!!
    Od: t...@p...onet.pl

    Wydaje mi się, że PKOBP źle liczy RRSP. Przykład z ich strony internetowej dla
    kredytów mieszkaniowych
    kwota kredytu: 50000 PLN
    oprocentowanie: 9,19% (8,19%+marża 1,00%)
    prowizja: 1,2%
    opłata przygotowawcza: 50 PLN
    ilość rat miesięcznych: 120
    stałe raty kapitałowe.
    Podają, że RRSP = 9,84%. Mi wychodzi 9,97% plus minus 0,02% w zależności czy
    uwzględnię dni wolne lub nie. Róznica niby niewielka (0,10%) ale tego typu
    róznice i większe występują także przy innych produktach. Może ktoś to też
    sprawdzi. Tensor1
    PS. Drobna ciekawostka. W znanym dodatku do Rzeczpospolitej z dnia 25 września
    (dotyczącym kredytów konsumenckich) "interesujący" artykuł napisała Pani Magda
    Kopcińska specjalista bankowy z PKOBP. Podawała tam rózne wyliczenia RRSP.
    Praktycznie co druga stopa była błędnie wyliczona. Mająć takich specjalistów,
    nie dziwię się wartością RRSP podawnych na stronie www.pkobp.pl. A może się
    mylę. To odszczekam. Tensor1.

  • 2. Data: 2002-11-06 18:34:41
    Temat: Re: PKOBP źle liczy RRSP!!!!
[...]

    Tylko po co liczy ? Ustawa nie obejmuje kredytów , przeznaczonych na cele
    mieszkaniowe

    gren

    obe, Allen na jednej stronie! >>> http://link.interia.pl/f1673

    Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f167c

  • 3. Data: 2002-11-06 19:37:41
> [...]
    > stałe raty kapitałowe.
    >
    > Tylko po co  liczy ? Ustawa nie obejmuje kredytów , przeznaczonych na cele

    Nie masz racji. Są to także kredyty na spłatę kredytów mieszkaniowych w innych
    bankach. Wtedy już trzeba podawać RRSP. Poza tym błędne? wartości RRSP
    występują także dla "klasycznych" kredytów konsumenckich. Kredyt mieszkaniowy
    podałem jako przykład. Pozdrowienia Tensor1.

  • 4. Data: 2002-11-06 21:21:54
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

> [...]
    > występują także dla "klasycznych" kredytów konsumenckich. Kredyt
    mieszkaniowy
    > podałem jako przykład. Pozdrowienia Tensor1.

    Nalezy podawac do kwoty 80000 pln, zgadza sie?

    Krzysiek