    From: "Robert" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kto z powrotem zapisuje się do Inteligo?
    Date: Wed, 6 Nov 2002 22:40:06 +0100

    In news:6fa3.0000067d.3dc98072@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

> [...]
    tfu, opacznie właśnie, a nieopatrznie ;)

    > Hi,hi no ja nazwałam swój... główny ;-)))))
    Też bym tak nazwał, ale bałem się polskich znaków :)))))

    > Trudno, jakoś to przeżyję (chyba, że da sie to jakoś odkręcić?)
    Właśnie nie, nazw nie da się zmieniać (przynajmniej nie było wolno).

    Dlatego szybko ostrzegałem, no ale trochę za późno się poradziłaś ;P

    > W jakim sensie nawalał? Bo ja dość mocno "krążę" więc mnie to nieco
    > niepokoi.

    W takim, że umówił się (telefonicznie) i nie przyjechał w ten dzień, tylko w
    inny. Tłumaczył się, że miał wypadek samochodowy wtedy. Hmmm... nie wiem...
    No a potem dłuuugo firma kurierska nie przekazywała Inteligo informacji o
    tym, że już podpisane wszystko (czy nawet tych samych dokumentów - nie
    pamiętam dokładnie), musiałem interweniować.

    Acha, myśl już na fajnym PINem do karty, bo nadajesz sobie samemu.

    Acha-2, uwaga na hasło, maksimum to tylko 8 znaków - więc jak w mBanku masz
    dłuższe, bo trzeba wymyślać nowe albo wykorzystać część tamtego.

    To tyle mi się w tej chwili przypomina z "pułapek".

    A, jeszcze to jest ważne: trzeba archiwizować miesięczne wyciągi w htmlu,
    które przychodzą emailem, bo na WWW historia tylko 3 mies. wstecz.

    Bardzo fajne w Inteligo jest to, że zdefiniowane w WWW przelewy można
    indywidualnie udostępniać do innych kanałów.

    pozdr, R.