    From: g...@p...gazeta.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kto z powrotem zapisuje się do Inteligo?
    Date: 6 Nov 2002 16:48:02 +0100

    > Po cyrkach z opłatami w mBanku doszedłem do wniosku, że przydałaby mi się
    > jeszcze jedna karta i pierwszy typ padł na PKO BP, ale teraz widzę, ze można
    > by się przeprosić z Inteligo. Uderzać już, czy jeszcze chwilę poczekać aż
    > się sytuacja wyklaruje? :-)))

    Ja zaryzykowałam i jestem w trakcie zakładania konta Inteligenckiego ;-)))
    do tej pory jakoś nie miałam do tego konta przekonania, ale któż się oprze nowym
    warunkom ;-)))) Przyda mi się dodatkowa karta do płatności w necie, a poza tym jak
    się sytuacja wyklaruje to może zrezygnuję z Fortisa w sprawie wypłat z bankomatów na
    rzecz tandemu Inteligo+Lukas. Pażywiom uwidim jak mawiają Rosjanie ;-))))
    Aha! Czy ktoś sie orientuje, czy kartę Inteligo można podpiąć pod jakiś subrachunek,
    żeby nie narażać głównego konta? Nie zamierzam tam trzymać jakichś oszałamiających
    środków, ale po co kusić los.

    Pozdrowienia,
    Glenn