  • 1. Data: 2002-11-06 14:31:46
    Temat: Problem z przelewem na nowe konto Inteligo
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    Witam - czy ktos się już natknął ?

    Wysłałem w poniedziałek za pobraniem pocztowym - chciałem być na bieżąco i w
    przelewie wprowadziłem nowy numer konta Inteligo (zaczynający się od sumy kontrolnej
    50)

    Dzisiaj miałem telefon z Urzędu Pocztowego oddział finansowy czy jakośc tak z Bielska
    że mają problem z wysłaniem przelewu bo ich komputer mówi że nie ma takiego oddziału
    - zarzekali się że bazę mają aktualną - ja im sugerowałem że pewnie nie

    to taki pierwszy mój mały zgrzyt w związku ze zmianą numeracji - mam nadzieję że
    przelew w końcu jakoś dotrze

  • 2. Data: 2002-11-07 08:39:54
    Temat: Re: Problem z przelewem na nowe konto Inteligo
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl> napisał w wiadomości
    > Witam - czy ktos się już natknął ?

    Natknąłem się i to w dodatku wewnątrz PKO BP SA. Od kilkunastu miesięcy mam
    stałe zlecenie przelewania 5-go k.m. pewnej kwoty z PKO BO do Inteligo (taka
    lokata). W poniedziałek zmieniłem kwotę i przy okazji także numer
    rozliczeniowy banku. I co? Z PKO BP pieniądze zeszły 5-go jak zawsze, a w
    Inteligo nie pojawiły się do dzisiaj. Dotąd wszystko działało bez zarzutu
    tzn. pieniądze w Inteligo były zawsze następnego dnia.

    Jak widać każda reorganizacja prowadzi do chaosu.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 3. Data: 2002-11-08 09:20:52
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Inteligo nie pojawiły się do dzisiaj. Dotąd wszystko działało bez zarzutu
    > tzn. pieniądze w Inteligo były zawsze następnego dnia.

    Dodaję dla porządku. Po przejęciu Inteligo przez PKOBPSA i zmianie numeru
    rozliczeniowego czas przelewu z PKOBPSA do Inteligo (czyli w ramach jednego
    banku) wydłużył się z 1 do 3 dni roboczych. Kasa, o której pisałem została
    zaksięgowana w 8/11 w piątek pomiędzy 8 a 10 rano.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl