  • 1. Data: 2002-11-06 16:50:42
    Temat: HIT - juz Tesco
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    zeszla mi platnosc za zajupy w HICie na Kabatach - no i od niedawna jest juz
    Tesco KEN (ale czynny 24h/7 dni w tygodniu :).

    Co ciekawe obsluguje ich chyba dalej Pekao

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-06 17:23:24
    Temat: Re: HIT - juz Tesco
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    napisał

    > zeszla mi platnosc za zajupy w HICie na Kabatach - no i od niedawna jest
    juz
    > Tesco KEN (ale czynny 24h/7 dni w tygodniu :).

    A ja placilem wczoraj pierwszy raz po fuzjowaniu -w Poznaniu 1-3.XI- i tez
    juz mam na wydruku Tesco /Polska/ Sp. z o.o., a na slipie Tesco ;-)))

    > Co ciekawe obsluguje ich chyba dalej Pekao

    Tak Pekao.

    pzd