  • 11. Data: 2003-11-26 15:14:31
    Temat: Re: Kto ma większe szanse zgarnięcia 3000 zł w grze inwestycyjnej?
    Od: "r.a.d.z.i.u." <cioochcia[wyrzuc_to]@poczta.onet.pl>

    "Bartol Partol"

    > Ktos kiedys zrobil doswiadczenie i przez jakis czas inwestowal na
    > gieldzie korzystajac z uslug malpy.

    slyszlaem o strategi malpy :) ale jako zastosowaie w kontraktach
    terminowych - tam faktycznie malpa odnosi lepsze rezultaty, bo miedzy 40-60%
    transakcji jest zyskownych, natomiast w rzeczywistosci 95% inwestorow traci
    a cala kase zgarniaja rekiny gieldowej spekulacji

    pozdrawiam :)

  • 12. Data: 2003-11-26 19:25:10
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik gornik <g...@g...w.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:u...@4...com..
    .
    > Rozumiem, że jesteś prawie pewny wygranej ? ;-)
    > Myślę, że najlepszą zyskowność osiągniesz grając na prawdziwej giełdzie.

    Nie,,najwieksza w takiej grze... inwestujesz 5 minut a wygrywasz 3000
    zeta:)))) Jeśli wygrasz:)))

  • 13. Data: 2003-11-26 19:26:54
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik JaK <j...@g...SKASUJ-TO.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bq26bi$2vh$...@i...gazeta.pl...

    > Myślę i myślę ... co prawda 3 000 zł to kasa ne do zignorowania nawet dla
    > takiego biznes workera, ale z drugiej strony chyba faktycznie masz rację,
    bo
    > zawodowcy nie podejmują decyzji w ciemną, będą chcieli wszystko
    > przeanalizować, wyniuchać, monitorować i choć w konsekwencji mogli by
    wygrać
    Toż zawodowiec po prostu moze zainwestowac w to, co normalnie inwestuje. Z
    drugiej strony zawodowcy raczej inwestuja bezpośrednio w giełde a nie
    poprzez fundusze...

  • 14. Data: 2003-11-26 20:45:04
    Temat: Re: Kto ma większe szanse zgarnięcia 3000 zł w grze inwestycyjne
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    JaK <j...@g...pl> napisał(a):

    > PS. Mbank zdaje się że też podobną grę planuje zorganizować, ciekawe czy
    > tylko dla swoich klientów czy tak jak w BZWBK dla każdego.
    A skąd taka informacja?

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 15. Data: 2003-11-27 11:39:09
    Od: "JaK" <j...@N...gazeta.pl>

    > A skąd taka informacja?

    Zerknij tu a wszystko będzie dla ciebie jasne
    http://media.netpr.pl/notatka_9856.html

    JaK

  • 16. Data: 2003-11-27 12:08:16
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    "JaK" <j...@N...gazeta.pl> napisał:

    > Zerknij tu a wszystko będzie dla ciebie jasne
    > http://media.netpr.pl/notatka_9856.html

    Nie mBank tylko MultiBank
    Poza tym wszystko się zgadza ;-)

    --