  • 11. Data: 2011-03-09 07:10:48
    Temat: Re: Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4d7726d9$0$2439$65785112@news.neostrada.pl...

    > oki oki
    > a co z limitami inwestycyjnymi OFE?
    > pozostają, są zmienione, zniesione ?

    ja bym je kompletnie zniósł i pozwolił im inwestować wszędzie i we wszystko
    ostatecznie to najlepsi gracze na rynku i szanse, że stracą pieniądze są
    zerowe

  • 12. Data: 2011-03-09 07:35:25
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:il795s$tb3$1@news.onet.pl...

> [...]
    > wszystko
    > ostatecznie to najlepsi gracze na rynku i szanse, że stracą pieniądze są

    dobre skippy :)

    Ja dodam że można również od razu pozwolić im przekazać te środku ich
    społkom matkom z pominieciem transferu przez akcje jakiegoś tam KGHM albo
    PKOBP. Po co się mają męczyć..

    george

  • 13. Data: 2011-03-09 07:35:29
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    > ja bym je kompletnie zniósł i pozwolił im inwestować wszędzie i we
    > wszystko
    > ostatecznie to najlepsi gracze na rynku i szanse, że stracą pieniądze są
    > zerowe

    to oczywista oczywistość
    ale co nierząd zamierza?

  • 14. Data: 2011-03-09 07:45:05
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    W końcu powiesz czy Balcerowicz chciał startować na prezia z ramienia PO,
    czy nie?
    Dlaczego powtarzasz po raz kolejny raz to samo pytanie do mnie ?
    Skąd ja to mam wiedzieć ? Jeśli ta sprawa tak bardzo Cię nurtuje spróbuj
    dotrzeć z tym pytaniem bezpośrednio do L.Balcerowicza.

    Wracając do meritum wątku: tak naprawdę tylko bezpośrednia debata telewizyjna
    między prof.Rostowskim a prof.Balcerowiczem miałaby tutaj sens.
    Przy okazji obaj ekonomiczni eksperci mogliby podyskutować o całym pakiecie
    reform dotyczących finansów publicznych.
    Ale wstrzemięźliwość czy nawet obawy L.Balcerowicza przed odbyciem takiej
    debaty skłaniają mnie do wniosku, że takiej debaty się obawia ze względów
    prestiżowych.

  • 15. Data: 2011-03-09 07:59:48
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > dobre skippy :)
    >
    > Ja dodam że można również od razu pozwolić im przekazać te środku ich
    > społkom matkom z pominieciem transferu przez akcje jakiegoś tam KGHM albo
    > PKOBP. Po co się mają męczyć..

    oj qwa jaki Ty dosłowny jesteś, fe

    :)))))))))))))

  • 16. Data: 2011-03-09 08:03:18
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > to oczywista oczywistość
    > ale co nierząd zamierza?

    "... nie należy się dziwić, iż próby naprawy tego systemu spotykają się ze
    zrozumiałym oporem "tych, którzy są beneficjentami tego systemu". "Nie mówię
    tu nic dwuznacznego. Rozumiem, dlaczego instytucje finansowe bronią tego
    systemu, bo jest on dla nich bardzo efektywny i dlatego świadomie podjęliśmy
    ten trud, wiedząc, jak bardzo będą te instytucje mobilizować się przeciwko
    tym zmianom" ..."

    troche zmniejszyć moc odkurzacza

  • 17. Data: 2011-03-09 08:14:02
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > oj qwa jaki Ty dosłowny jesteś, fe

    Skippy opowiedz jak przelać pieniądze z jednego konta maklerskiego na
    drugie. Nie umiem tego zrobić. Czarek Jędrzejczyk jest mi winien 20 000,- i
    ma konto w ING ja mam konto w Bossie. Jak to zrobić przy pomocy akcji KGHM?
    Powiedzmy na dzisiejszej sesji. Jak to się robi?

  • 18. Data: 2011-03-09 08:19:48
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > KGHM?
    > Powiedzmy na dzisiejszej sesji. Jak to się robi?

    to proste
    jeden ma prawdziwe pieniądze, drugi akcje czyli pieniądze teoretyczne
    po transakcji role się zamieniają, to jest ten kluczowy moment:)

    szczególnie jak ten który ma pieniądze może dokonać dowolnego wyboru
    papierów do zakupu i nie ponosi żadnych strat finansowych nawet jak papiery
    później stanieją

    ja, mając gorące papiery szukałbym takich ale nie mam najmniejszego zamiaru
    tego rozwijać bo jest IMO wystarczająco zrozumiałe

  • 19. Data: 2011-03-09 08:27:12
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "totus"

> [...]
    > KGHM?
    > Powiedzmy na dzisiejszej sesji. Jak to się robi?

    Poza tym przykład jest zły, to kompletnie nie o to chodzi; może Ci objaśnię
    na innym.

    Mam swoją kasę i kupuję akcje.
    Drożeją przez rok, dwa.
    Chciałbym je sprzedać ale mam ich dużo i jest problem z płynnoscią.
    Mój syn dostaje w zarządzanie kasę, prowizje ma od obrotu i żadnych
    restrykcji jak kasę straci.
    On juz zarobił na prowizji.
    Więc kupuje ode mnie te akcje i teraz ja też jestem zarobiony.
    Nie bardzo nas obchodzi co się z nimi stanie dalej, bo ani na tym nie
    stracimy ani nie zyskamy.
    I niezależnie od tego on dostanie next kasiore na inwestowanie.

  • 20. Data: 2011-03-09 09:01:48
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > stracimy ani nie zyskamy.
    > I niezależnie od tego on dostanie next kasiore na inwestowanie.

    W tym przykładzie dostarczana jest płynność. Dalej nie widzę jak z jednego
    konta przechodzą pieniądze na drugie. Mówię poważnie. To jest mój realny
    problem. Kolo jest winien 20 kawałków. Jak ma mi je przekazać przez giełdę.
    Jak znasz patent to podaj i nie opowiadaj historii z gazet. Tam to wszystko
    jest zrozumiałe tylko jak się pytam o szczegóły to każdy gębę rozdziawia.
    Jedyne co mi przychodzi do głowy to wystawić zlecenie kupna poniżej rynku.
    Druga strona kupuje akcje po cenie rynkowej i sprzedaje mi te akcje po cenie
    poniżej rynku ja je potem sprzedaje po cenie rynkowej. Na razie koncept jest
    dobry i wszystko gra. Tyle, ze sprzedający nie może sobie wybrać kupca z
    końca kolejki i najważniejsze całą transakcje widać. Więc tak się tego nie
    robi. Skippy jak OFE pompują pieniądze emerytów do spółek matek? Podobne
    gadanie jest gdy się mówi, że na skutek stałego kursu dolara ustawionego
    przez Balcerowicza zagranica ciągnęła z nas dulary. Tylko wszystkie dane o
    rezerwach i transferach dewizowych wskazują, że dulary płynęły do Polski.
    Podobnie Unia tez nas doi tyle, że wszystko jest fałszowane i tego nie widać
    w publikowanych danych. Fałszowane są dane Unii i Polski co jest zrozumiałe
    bo złodzieje są w zmowie. bardzo by mi zależało na technologi przekazywania
    pieniędzy z jednego konta na inne. Skippy dasz radę.