  • 1. Data: 2002-11-21 09:12:05
    Temat: Książeczka radiofoniczna
    Od: Bartek K <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Sprawa, myślę, trochę nietypowa. Jak zrobić przelew via internet, aby
    zapłacić abonament tele? Na książeczce jest jakiś numer, ale nie konta,
    nie ma żadnych telefonów. Pani w banku powiedziała, że nie można tego
    zrobić bez numeru konta. Logicznie. Tylko gdzie go zdobyć?
    Pozdrawiam
    Bartek K.

  • 2. Data: 2002-11-21 09:21:53
    Temat: Re: Książeczka radiofoniczna
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Bartek K wrote:

> [...]
    > nie ma żadnych telefonów. Pani w banku powiedziała, że nie można tego
    > zrobić bez numeru konta. Logicznie. Tylko gdzie go zdobyć?

    w urzedzie pocztowym wlasciwym dla miejsca zamieszkania

  • 3. Data: 2002-11-21 09:23:05
    Od: s...@o...pl

    Oooo - opłacasz abonament?
    No no - podziwiam - też chyba zacznę...

  • 4. Data: 2002-11-21 09:25:01
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Bartek K wrote:

> [...]
    > nie ma żadnych telefonów. Pani w banku powiedziała, że nie można tego
    > zrobić bez numeru konta. Logicznie. Tylko gdzie go zdobyć?

    We właściwym terytorialnie Urzędzie pocztowym (jak się będą rzucać to
    poprosić, żeby sobie zadzwonili do RUPu i się dowiedzieli)

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2002-11-21 11:09:38
    Od: Bartek K <b...@p...onet.pl>