  • 1. Data: 2002-11-21 07:56:12
    Temat: Wyplata z kazdego bankomatu w kraju bez prowizji czy warto?
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@p...com>

    Witajcie!

    Mam zamiar skorzystac z oferty Banku ING, gdzie Konto z Lwem Prestige
    kosztuje co prwda sporo, ale:
    1. Wyplacam nawet po 20pln z jakiegokolwiek bankomatu (Euronet, bankomatu
    przeroznych bankow) w kraju za darmo.
    2. Kazdy przelew, nawet do ZUS i US mam za darmo.
    3. Oprocentowanie pozyczki w koncie (15%)

    Wada to koszt miesieczny prowadzenia rachunku (18pln lub 19 teraz po
    podwyzce). Ale gdy sie zrezygnuje z innego konta, przeniesie pozyczke w
    koncie (ktora czesto jest oprocentowana ok. 18-20%), to wg mnie warto.
    Ja jednak uwazam, ze warto spytac specjalistow z doswiadczeniem, takich jak
    Wy. Prosze o podanie wad takiego konta w BSK.

    Alberto

  • 2. Data: 2002-11-21 08:30:21
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Albert Litwiniuk" <a...@p...com> wrote in message
> [...]
    jak
    > Wy. Prosze o podanie wad takiego konta w BSK.

    Konto z Lwem Prestige i wypłaty po 20 zł? :-)))) Ja wypłacam pieniądze ok
    2-3 razy misięcznie - po ok 200-250 zł. 2-3 razy miesięcznie jestem w takim
    miejscu gdzie jest bankomat Euronetu (MultiBank za 5 zł/mies). Dla innych
    może to być bankomat Pekao, PKO itp. IMHO za 20 zł nie warto. Nawet za 9 zł
    w Fortisie nie chce mi się ;-P
    W Inteligo masz za darmo bankomaty PKO i Euronetu - naprawdę Ci takie
    pokrycie nie wystarczy?

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-11-21 09:20:45
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Albert Litwiniuk wrote:

    > 1. Wyplacam nawet po 20pln z jakiegokolwiek bankomatu (Euronet, bankomatu
    > przeroznych bankow) w kraju za darmo.

    z euronetu raczej nie wyplacisz 20 zl ;)
    tylko wielokrotnosci 50 zl

  • 4. Data: 2002-11-21 10:46:42
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:ari93f$nc1$1@shilo.silesia.pik-

    > W Inteligo masz za darmo bankomaty PKO i Euronetu - naprawdę Ci takie
    > pokrycie nie wystarczy?

    Zakładając, że nie chce się nam ruszyć dupy 2 przecznice dalej, to
    NIE starczy ;-) Z tego też powodu rozważam założenie konta w PKO SA,
    bo zawsze mi się w pewnym barze we Wrocławiu kończą pieniądze na piwo,
    to wyjście "na powierzchnię" to już jest bardzo dużo, a tam wlaśnie
    stoi PKO SA :)
    --
    lex

  • 5. Data: 2002-11-21 12:54:37
    Od: "Pete" <n...@n...com>

> [...]
    > bo zawsze mi się w pewnym barze we Wrocławiu kończą pieniądze na piwo,
    > to wyjście "na powierzchnię" to już jest bardzo dużo, a tam wlaśnie

    Stańczyk? ;-)

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 6. Data: 2002-11-21 13:14:48
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Albert Litwiniuk napisał(a):

    > 1. Wyplacam nawet po 20pln z jakiegokolwiek bankomatu (Euronet, bankomatu
    > przeroznych bankow) w kraju za darmo.
    to samo fortis e-pakiet (do tego karta ubezpieczona)

    > 2. Kazdy przelew, nawet do ZUS i US mam za darmo.
    to samo fortis e-pakiet

    > 3. Oprocentowanie pozyczki w koncie (15%)
    np. multi

> [...]
    > Ja jednak uwazam, ze warto spytac specjalistow z doswiadczeniem, takich jak
    > Wy. Prosze o podanie wad takiego konta w BSK.
    fortis 8pln/m-c
    multi 3pln/m-c
    razem 11pln/m-c, dodatkowo w fortisie rachunek karty moze byc podpiety
    do oddzielnego konta
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 7. Data: 2002-11-21 15:04:44
    Od: "Wesoły" <x...@1...com>

    Chłopie miłąem tam konto moi znajomim maja i załatwienie czegos w tym banku
    to jak wPKO BP długie kolejki wieć jak nie masz dostępu przez neta i telefon
    to sie tam nie pchaj zobaczw w reiffaisen

  • 8. Data: 2002-11-22 07:22:13
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

> [...]
    > przeroznych bankow) w kraju za darmo.
    > 2. Kazdy przelew, nawet do ZUS i US mam za darmo.
    > 3. Oprocentowanie pozyczki w koncie (15%)

    polecam. 20pl za prowadzenie to nie jest duzo - zwraca sie po kilku
    wyplatach.
    mam konto prestiz od poczatku jego istnienia a wyplaty z bankomatow ingu
    stanowia marginalny procent.

    uwazaj tylko na zlecenia stale - niezrealizowanie zlecenia z braku srodkow
    tj . powiadomienie o nim kosztuje 5pln.
    to dla mnie jedyna wada - generalnie polecam (acha, druga wada to brak
    wgladu w rachunki kart kredytowych z poziomu www)

    pozdr
    radek