  • 1. Data: 2002-11-21 08:26:50
    Temat: Jest taki bank?
    Od: s...@i...pl

    Szukam banku ktory:
    1. Oferuje dostep przez internet i historia widzianych tam operacji jest
    dluzsza niz 3 miesiace
    2. Ma mozliwosc powiadamiania SMS-em o kazdej zmianie salda
    3. Posiada w ofercie m. in. kredyt mieszkaniowy
    4. Im wieksze oprocentowanie ROR-u tym lepiej, ale nie jest to az tak wazne.
    Ktore banki spelniaja te warunki?

  • 2. Data: 2002-11-21 08:43:54
    Temat: Re: Jest taki bank?
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. Posiada w ofercie m. in. kredyt mieszkaniowy
    > 4. Im wieksze oprocentowanie ROR-u tym lepiej, ale nie jest to az tak

    chyba latwiej jest znalezc kobiete ktora jednoczesnie jest :

    - piekna
    - mloda
    - inteligentna
    - mila
    - bogata
    - stanu wolnego

  • 3. Data: 2002-11-21 09:44:19
    Od: o...@p...onet.pl

    > Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > wazne.
    > >

    > chyba latwiej jest znalezc kobiete ktora jednoczesnie jest :

> [...]

    Eeee.... Zupełnie nie na temat . Przecież wyraźnie chodzi kredyt a nie o
    wydatki .

    > - bogata
    > - stanu wolnego

    Mimo że bogata to kiedyś zabraknie , no i ta dozgonna lojalka !! nie
    wspominając o innych zabezpieczeniach .
    Gdyby była z mieszkaniem to może ......

  • 4. Data: 2002-11-21 09:46:46
    Od: "Bonzi" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > 3. Posiada w ofercie m. in. kredyt mieszkaniowy
    > 4. Im wieksze oprocentowanie ROR-u tym lepiej, ale nie jest to az tak

    Sprawdź Multibank - nie ma serwisu SMS i ma niskie oprocentowanie, ale
    reszta jest OK. Mnie przyciągnął kredyt hipoteczny w Multiplanie walutowym.

    Bonzi

  • 5. Data: 2002-11-21 10:45:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Sprawdź Multibank - nie ma serwisu SMS i ma niskie oprocentowanie,
    ale
    > reszta jest OK. Mnie przyciągnął kredyt hipoteczny w Multiplanie
    walutowym.

    http://www.multibank.pl/korzystanie/sms.jhtml

    W Inteligo duzo fajniej to jest :)

  • 6. Data: 2002-11-21 13:18:07
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > http://www.multibank.pl/korzystanie/sms.jhtml
    >
    > W Inteligo duzo fajniej to jest :)

    Fakt, ale tam to _kosztuje_4,99zl/mc ;-/

  • 7. Data: 2002-11-21 15:45:16
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Thu, 21 Nov 2002 14:18:07 +0100, w
    <arimel$ifb$1@news.onet.pl>, "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał(-a):

    > Fakt, ale tam to _kosztuje_4,99zl/mc ;-/

    Ale bezpłatność to nie był wymóg, widać stać go na 5 zyla/m-c ;>

  • 8. Data: 2002-11-21 16:09:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ale bezpłatność to nie był wymóg, widać stać go na 5 zyla/m-c ;>

    ale pkt 1 i 3 nie pasuje :)
    w odroznieniu od Multi i/lub mBanku

  • 9. Data: 2002-11-21 16:14:25
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > ale pkt 1 i 3 nie pasuje :)
    > w odroznieniu od Multi i/lub mBanku

    No i jeszcze w multi jest kk z bardzo sympatycznym serwisem SMS ;-)

  • 10. Data: 2002-11-21 17:03:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > No i jeszcze w multi jest kk z bardzo sympatycznym serwisem SMS ;-)

    ha ha ha!
    smieszne ;)