  • 21. Data: 2003-02-17 18:28:04
    Temat: Re: Krótkoterminowy kredyt na zakup mieszkania
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Fires" <f...@f...mail.pl> napisał w wiadomości
    news:b2r8au$8kj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Co innego mnie zdenerwowało - chcą zabezpieczenia w postaci wpisu
    > hipotecznego (to oczywiste), ale także w postaci weksla. Czy inne banki
    tez
    > stosuja takie podwójne zabezpieczenie?

    W BZ WBK (05-06.2002, mieszkanie na rynku wtornym) nie chcieli ani weksla
    ani ubezpieczenia.
    Kredyt wyplacili po przedstawieniu kopii wniosku o ustanowienie hipoteki.

    Karol

  • 22. Data: 2003-02-18 07:38:11
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> napisał w wiadomości
    > W BZ WBK (05-06.2002, mieszkanie na rynku wtornym) nie chcieli ani weksla
    > ani ubezpieczenia.
    > Kredyt wyplacili po przedstawieniu kopii wniosku o ustanowienie hipoteki.

    Bo mieszkanie już stało i miało księgę. W przypadku nowobudowanego na księgę
    trzeba poczekać 2-3 lata.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 23. Data: 2003-02-18 08:52:18
    Od: "Fires" <f...@a...com.USUN.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b2snr6$7bt$1@news.onet.pl...
    [...]
    > Bo mieszkanie już stało i miało księgę. W przypadku nowobudowanego na
    księgę
    > trzeba poczekać 2-3 lata.

    w moim przypadku kupuje na rynku wtórnym i mieszkanie ma urzadzona ksiegę.
    Ale faktycznie... oani w banku o to nie zapytała, a ja nie powiedziałem ;-)

    --
    ----=== Sławomir Fajer (Fires) ==----