  • 1. Data: 2003-02-13 20:08:45
    Temat: mBank wydzielony z BRE?
    Od: ". przemo ." <p...@W...com>

    Witam!

    Usłyszałem dziś dość dziwną (a nie wiem, czy racjonalną)
    pogłoskę, że w niedługi czas po połączeniu BREbanku z Bankiem
    Częstochowa może dojść do wydzielenia mBanku jako samodzielnego
    tworu. Ponoć w każdej plotce jest ziarno prawdy, a ja sobie
    właśnie otworzyłem tam konto osobiste i firmowe i nie wiem,
    czy zamykać te używane dotychczas, czy wstrzymać się w
    oczekiwaniu na trzęsienie ziemi w mBanku :)

    Co o tym sądzicie - czy BREbank w obliczu strat w ostatnim
    okresie będzie chciał zrzucić kosztowny mBank ze swoich
    barków?

    Pozdrawiam,
    Przemo

  • 2. Data: 2003-02-13 20:12:59
    Temat: Re: mBank wydzielony z BRE?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@p...onet.pl>

    ". przemo ." <p...@W...com> napisał w wiadomości
    > Co o tym sądzicie - czy BREbank w obliczu strat w ostatnim
    > okresie będzie chciał zrzucić kosztowny mBank ze swoich
    > barków?

    Raczej nikt nie pozbywa się "kury znoszącej złote jajka" ;-)
    RJCz

  • 3. Data: 2003-02-13 20:17:46
    Od: ". przemo ." <p...@W...com>

    Rafał J. Czekała wrote:

    > Raczej nikt nie pozbywa się "kury znoszącej złote jajka" ;-)
    > RJCz

    Niby tak - ale czy racjonalne jest utrzymywanie w dłuższym
    okresie czasu dwóch sieci detalicznych - mBanku i Multibanku?
    Czy pozbycie się jednej z nich (po "wyrobieniu marki" tejże
    sieci) nie byłoby racjonalne? Co od wydzielenia się mBanku
    z BREbanku, słyszałem tylko ciche przypuszczenia, ale... :)

    Pozdrawiam,
    Przemo

  • 4. Data: 2003-02-13 20:41:42
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@p...onet.pl>

    > Niby tak - ale czy racjonalne jest utrzymywanie w dłuższym
    > okresie czasu dwóch sieci detalicznych - mBanku i Multibanku?

    Zauważ, że mB i MB trafiają w różne segmenty rynku
    RJCz

  • 5. Data: 2003-02-13 20:47:47
    Od: "Savo" <s...@N...gazeta.pl>

    Rafał J. Czekała <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > ". przemo ." <p...@W...com> napisał w wiadomości
    >
    > Zauważ, że mB i MB trafiają w różne segmenty rynku
    > RJCz

    Moglbys troche przyblizyc te segmenty?
    pzdr
    Savo

  • 6. Data: 2003-02-13 23:46:53
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" napisał w wiadomości ...

    > Zauważ, że mB i MB trafiają w różne segmenty rynku

    Sądząc z tej listy (pbb) , są to te same segmenty. :))))

  • 7. Data: 2003-02-14 07:37:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ". przemo ." <p...@W...com> napisał w wiadomości
    >
    > Raczej nikt nie pozbywa się "kury znoszącej złote jajka" ;-)

    Rozumiem, ze masz na mysli strate netto, jaka ma mBank...?? ;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2003-02-14 10:23:39
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    Użytkownik ". przemo ." <p...@W...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy zamykać te używane dotychczas, czy wstrzymać się w
    > oczekiwaniu na trzęsienie ziemi w mBanku :)

    Tez mi nowina. Sprawa znana od dawna i to nie zadna plotka. Bre chciało sie
    pozbyc mBanku za posrednictwem Banku Częstochowa. Plan taki : Bre przenosi
    do Banku Częstochowa swoją cześć detaliczną, Bank Częstochowa zmienia nazwę
    na mBank i jest sprzedany.
    W zeszłym roku chyba w kazdym w kazdym wywiadzie z Kostrzewą o tym było.
    np. "Rzeczpospolita", 08.08.02
    cytat :"... Kostrzewa poinformował m.in., że publiczna sprzedaż akcji
    mBanku (byłego Banku Częstochowa) nastąpi pod koniec 2003 r.,
    czyli z rocznym opóźnieniem, ponieważ obecna sytuacja rynkowa jest
    niesprzyjająca."

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020808/ekonomia/ekon
    omia_a_14.html

    > Co o tym sądzicie - czy BREbank w obliczu strat w ostatnim
    > okresie będzie chciał zrzucić kosztowny mBank ze swoich
    > barków?
    Tylko kto to kupi ?

  • 9. Data: 2003-02-14 10:33:56
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

> [...]
    > mBanku (byłego Banku Częstochowa) nastąpi pod koniec 2003 r.,
    > czyli z rocznym opóźnieniem, ponieważ obecna sytuacja rynkowa jest

    Coś dalej komunikatów nie śledziłeś :-) Przecież 1 marca Bank Częstochowa
    zostanie włączony do BRE i straci niezależny byt. Klienci BCz staną się
    klientami MultiBanku.

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2003-02-14 11:03:11
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    > Coś dalej komunikatów nie śledziłeś :-) Przecież 1 marca Bank Częstochowa
    > zostanie włączony do BRE i straci niezależny byt. Klienci BCz staną się
    > klientami MultiBanku.
    >
    > K. Kowalski

    Faktycznie, sorrki, :-)
    oto nowsze wieści :