  • 1. Data: 2003-02-13 21:53:45
    Temat: Zakładanie konta w Niemczech - cd.
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Dzisiaj (13.II) otrzymałem 2 kolejne listy z Berliner Volksbank. Pierwszy,
    wysłany 10.II 2003 zawiera numer klienta, drugi - wysłany 11.II 2003 pocztą
    lotniczą - pin (a właściwie PINy - o tym niżej). Czekam jeszcze na TANy.
    Numer rachunku poznałem jakieś 2 tygodnie temu, w parę dni po odwiedzeniu
    banku.

    Dzięki temu, dzisiaj po raz pierwszy ujrzałem:
    > Guten Tag Herr Bartosz Labudowski,
    > herzlich willkommen beim Banking & Broking der Berliner Volksbank.
    :-)))

    Nie rozumiem tylko po co mi 2 PINy. Jeden to PIN-Umschlagnummer, a drugi
    Persoenliche IdentifikationsNummer. Do logowania uzyłem tego drugiego.

    Pozdrawiam,
    BaLab