  • 1. Data: 2003-02-13 20:57:30
    Temat: Internetowy adres Kredyt Banku?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam.
    Może ktoś wie jaki jest adres? Bo
    http://www.kbsa.pl/
    http://www.kredytbank.com.pl
    oraz
    http://www.kredytbank.pl

    zwracają błą HTTP 500 - wewnętrzny błąd serwera :-(.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-02-13 21:08:35
    Temat: Re: Internetowy adres Kredyt Banku?
    Od: "Luk[Chello]" <r...@t...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > oraz
    > http://www.kredytbank.pl
    >
    > zwracają błą HTTP 500 - wewnętrzny błąd serwera :-(.

    www.kredytbank.pl i www.kredytbank.com.pl to są właściwe adresy, ale u mnie
    też jest ten sam błąd serwera.

    Jak narazie działa jedynie strona obsługi rachunków przez internet tj.
    www.kb24.pl

    --
    Łukasz

  • 3. Data: 2003-02-13 22:09:13
    Od: "jarko" <j...@i...pl>

    "BaLab" <b...@p...com> wrote in message
    > Witam.
    > Mo?e kto? wie jaki jest adres? Bo
    > http://www.kbsa.pl/
    > http://www.kredytbank.com.pl
    > oraz
    > http://www.kredytbank.pl
    >
    > zwracaj? b3? HTTP 500 - wewnetrzny b3?d serwera :-(.

    no tak, adresy sa ok, tylko ich serwery do d...
    ja mam 2 niezalezne lacza do internetu i z zadnego nie moge sie dopchac
    do ich strony aby sprawdzic warunki kredytu mieszkaniowego... szkoda gadac.

    jarko

  • 4. Data: 2003-02-13 23:44:07
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "jarko" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ja mam 2 niezalezne lacza do internetu i z zadnego nie moge sie dopchac
    > do ich strony aby sprawdzic warunki kredytu mieszkaniowego... szkoda gadac.

    Wystarczy wywołać niejakiego tensor1'a. :)))))

  • 5. Data: 2003-02-14 11:43:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    jo44 wrote:
    > Wystarczy wywołać niejakiego tensor1'a. :)))))

    Ale ja dalej nie wiem jak to jest - czy kazdy dostaje najnizsze
    oprocentowanie (na stronie w kredytach pisze jak wszedzie od). A on
    tu pisal jesli pamietam, ze dostal wlasnie to od... :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 6. Data: 2003-02-14 12:09:01
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > oprocentowanie  (na stronie w kredytach pisze jak wszedzie od). A on
    > tu pisal jesli pamietam, ze dostal wlasnie to od... :)

    W moim duzym mieście KB daje wszystkim dokładnie to "od". To oznacza, że jest
    ono równe WIBOR3M+1% =7,47%(wkład powyżej 40%), WIBOR3M+1,5%=7,97% (wkład 20%-
    40%).
    Tensor1
    PS Jest mozliwe, ze w nałych miastach, gdzie nie ma dużej konkurencji KB
    podwyższa.

  • 7. Data: 2003-02-14 12:50:23
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > 40%).
    > Tensor1
    > PS Jest mozliwe, ze w nałych miastach, gdzie nie ma dużej konkurencji KB

    No to PKOBP ma "od" na poziomie
    WIBOR S-3M (6,78%) + marża od 1,0% = 7.78%

    Jakie są zalety KB w stosunku do PKOBP ?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 8. Data: 2003-02-14 16:39:48
    Od: t...@p...onet.pl

    > jest
    > 20%-
    >
    > No to PKOBP ma "od" na poziomie
    > WIBOR S-3M (6,78%)  + marża od 1,0% = 7.78%
    >
    > Jakie są zalety KB w stosunku do PKOBP ?
    >
    > Pozdrawiam,
    > BaLab

    Czy w dużych miastach, rzeczywiście wszyscy dostają najniższą marżę tzn. 1,0%;
    w KB jest standardem 1% oraz 1,5%. Prowizja w KB wynosi 0,9% a w PKOBP 1,2%.
    *************
    Może ktoś kto ostatnio dostał kredyt w PKOBP lub w KB się wypowie.
    *************
    Jeszcze jedna drobna rzecz KB liczy WIBOR3M jako średnia z ostatnich 10 dni
    roboczych, zaś PKOBP bierze średnią prawie z wszystkich 60 dni (lub 50
    dokładnie nie pamiętam) ostatniego kwartału. W sytuacji spadającego WIBORu
    liczenie jak KB jest korzystniejsze. Oczywiście jak WIBOR bedzie systematycznie
    rósł lepiej w PKOBP. Jednakże tendencja obserwowana co najmniej od 2 lat (patrz
    money.pl) jest malejąca.
    Reasumując nie znaczy to jednak, że oferta KB jest znacznie lepsza niż PKOBP.
    Są one porównywalne z lekkim wskazaniem na KB. Z drugiej jednak strony oferty
    tych banków (w PLN) są istotnie lepsze od ofert innych banków. Jeżeli ktoś
    uważa inaczej to proszę o polemikę. Nie będę już jednak nigdy polemizował z
    ludżmi, którzy uważają, że oprocentowanie oparte o ZARZADZENIA PREZESA są
    lepsze, bo ten ostatni dba o klienta lub wymusza to na nim konkurencja. Niech
    sobie zostają w swoim przekonaniu i biorą wieloletnie kredyty mieszkaniowe np.
    w Multi lub BZWBK (wspaniała okazja - parę miesięcy temu ich Prezes ustalił na
    rok oprocentowanie na poziomie 6,99%). A co będzie po roku, po dwu, po pięciu,
    po dziesięciu. A co będzie jak WIBOR3M po pół roku spadnie do poziomu niższego
    niż 6% lub jeszcze niżej (aktualnie 6,42%).
    Jeszcze jeden ich argument, jak WIBOR3M wzrośnie to PKOBP i KB nawet jakby
    chcieli, to nie mogą obniżyć oprocentowania a PREZES ich banku to zrobi.
    Panowie jak obniży do poziomu WIBORu to padnie finansowo. (Nie mówcie mi tu o
    SKOKach, tam jest inna sytuacja, ale też do czasu).
    Powtarzam jeszcze raz, nie jestem pracownikiem ani KB ani PKOBP, co więcej nie
    mam nic wspólnego z bankowością. Jestem pracownikiem naukowym jednej z polskich
    uczelni. Pozdrowienia Tensor1.

  • 9. Data: 2003-02-17 16:27:54
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > Reasumując nie znaczy to jednak, że oferta KB jest znacznie lepsza
    > niż PKOBP. Są one porównywalne z lekkim wskazaniem na KB. Z drugiej

    Czy ja wiem?
    Do tej pory bylo z czego spadac - a teraz? Ciecia stop sa minimalne,
    rzedu 0,25% wiec... twoja teoria raczej tutaj sie nie sprawdzi...
    ludżmi, którzy

    > uważają, że oprocentowanie oparte o ZARZADZENIA PREZESA są lepsze,
    > bo ten ostatni dba o klienta lub wymusza to na nim konkurencja.

    Ale kto twierdzi, ze jest lepsze?
    Wazne, czy jest konkurencyjne - i jak narazie bylo...
    Oczywisacie nie mozna dumac - co bedzie pozniej, ale..

    > Jeszcze jeden ich argument, jak WIBOR3M wzrośnie to PKOBP i KB
    > nawet jakby chcieli, to nie mogą obniżyć oprocentowania a PREZES
    > ich banku to zrobi. Panowie jak obniży do poziomu WIBORu to padnie

    No zaraz stary. Nie badz demagogiem.
    JEsli przykladowo w KB jest Wibor3M + 1,5% - to wlasnie na tej marzy
    1,5 taki bank moze sobie operowac i dac zamias 1,5% 1% - nie widzisz
    tego?
    A gdzie masz w umowie, ze KB obizy cio do takiego stopnia, co?

  • 10. Data: 2003-02-17 20:06:05
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > tego?
    > A gdzie masz w umowie, ze KB obizy cio do takiego stopnia, co?

    Widzę. Jednak 1,5% lub 1% (dla wkładu powyżej 40%) to nie jest już tak dużo. Z
    drugiej jednak strony dla klienta byłoby lepiej, gdyby formuła zamiast
    sumacyjnej była ilorazowa np. 1,15*WIBOR3M - jak WIBOR spada. (Ja ciągle
    uważam, że spadki będą następować; zrób sobie w money.pl wykres WIBOR3M w roku
    2003, lub 2002-2003.) Nie znam banku, który dla kredytów stosuje taką formułę;
    dla depozytów stosują. Ale konkurencja to wymusi. Tensor1.
    PS Jest jeszcze jeden problem. Jaka może być minimalna marża powyżej WIBOR3M.
    Jak sądzisz? Ja uważam, że nie niżej niz 0,5%; wszyscy oni muszą przecież mieć
    zysk.