  • 31. Data: 2015-12-07 09:05:55
    Temat: Re: Krótki raport z upadku SK
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 5 Dec 2015 19:47:47 +0100, Arek napisał(a):

    > Jakim prawem skserował dowód?

    Nie pytałem, bo chciałem mieć jak najszybciej problem z głowy.

    Można ewentualnie zwrócić się do Rzecznika Praw Obywatelskich, ale teraz i
    tak obowiązuje widzimisię Prezesa Prezesów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 32. Data: 2015-12-07 13:24:29
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Taka jest procedura wypłaty z BFG. W PKO BP, jak padł SKOK W, też kserowali.

  • 33. Data: 2015-12-07 13:30:41
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 12/07/2015 09:24 PM, Konfabulator Konfabulatorski wrote:
    > Taka jest procedura wypłaty z BFG. W PKO BP, jak padł SKOK W, też kserowali.

    Chyba jednak nie, raczej to taki dupochron.

    W procedurach BFG nic nie ma o kserowaniu dowodu (chyba, że jakoś źle
    szukam).

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com