  • 1. Data: 2015-11-30 12:01:50
    Temat: Meritum, obecnie Alior - wprowadza opłaty od 1 grudnia !
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Wprowadzają opłaty za prowadzenie konta od 1 grudnia - 8zł.
    Warunek zwalniający - 2000 jednorazowy wpływ lub pensja.

    Opłaty za kartę: 6 zł + 8zł. Tak, razem 14zł. Jest jakiś warunek na
    zwolnienie z 8zł.

    Szczegóły w wiadomości dostępnej po zalogowaniu do konta.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 2. Data: 2015-11-30 16:05:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." n3haa3$iu2$...@n...news.atman.pl

    > Wprowadzają opłaty za prowadzenie konta od 1 grudnia - 8zł.

    Z góry czy z dołu?

> [...]

    8zł.

    > Szczegóły w wiadomości dostępnej po zalogowaniu do konta.

    Chcą, abyśmy pozamykali konta, aby dać nam możliwość otwierania z wisienkami. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-11-30 16:08:07
    Od: Heniek <h...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 12:01:24 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
> [...]
    > zwolnienie z 8zł.
    >
    > Szczegóły w wiadomości dostępnej po zalogowaniu do konta.

    Ostatnia informacja z 10 listopada.
    Nic o podwyżce.

    --
    Heniek

  • 4. Data: 2015-11-30 17:06:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    napisał:

    > Ostatnia informacja z 10 listopada.
    > Nic o podwyżce.

    Bo to nie jest podwyżka. Nie było opłaty za posiadanie konta. Nie
    wiem, jak z tymi 8zł za kartę. Nie mam karty.

    Poza tym, to że wczoraj nie było informacji, nie znaczy że dziś nie
    będzie.

    Skończył się czas na wisienki, teraz czas strzyżenia owieczek.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 5. Data: 2015-11-30 17:50:03
    Od: Heniek <h...@g...com>

    napisał:

> [...]
    > będzie.
    >
    > Skończył się czas na wisienki, teraz czas strzyżenia owieczek.

    Minutę przed wysłaniem posta sprawdzałem.
    W tabeli oip też nie ma.
    Mówię o koncie stricte internetowym.

    --
    Heniek

  • 6. Data: 2015-11-30 18:39:22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Heniek napisał(a) :
    > Minutę przed wysłaniem posta sprawdzałem.
    > W tabeli oip też nie ma.
    > Mówię o koncie stricte internetowym.

    Nie da się skopiować treści okna, więc zrzut ekranu:
    http://zapodaj.net/3ae54b8a06af8.jpg.html

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 7. Data: 2015-12-01 07:56:35
    Od: Heniek <h...@g...com>

    Czyli mnie nie dotyczy :-)

    --
    Heniek

  • 8. Data: 2015-12-01 09:30:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Heniek napisał(a) :
    > Czyli mnie nie dotyczy :-)

    Ciesz się, ciesz. Nie znasz dnia ani godziny, gdy znienacka dotrze
    podobna informacja :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 9. Data: 2015-12-02 01:16:09
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Mon, 30 Nov 2015 07:08:07 -0800 (PST), Heniek napisał(a):

    > Ostatnia informacja z 10 listopada.
    > Nic o podwyżce.

    Bo te zmiany w TOiP były zapowiedziane tak dawno, ze wszyscy już o tym
    zdążyli zapomnieć.
    Meritum te podwyżki opłat zapowiedział w swojej TOiP z dnia 1 czerwca, a
    dokument Aliora ma datę 20 sierpnia.
    A tutaj warunki zwolnienia z opłat:

    "*Od 01.12.2015 r. zwolnienie z opłaty dotyczy Klientów, którzy:
    1) dla Konta Wyższej Jakości: - zapewnią jednorazowy wpływ na konto na
    kwotę min. 2 500 zł/mies. z innego banku lub z konta firmowego
    prowadzonego w Alior Banku; lub - na rachunku rozliczą transakcje
    bezgotówkowe wykonane kartą na kwotę min. 700 zł/mies.
    2) dla Konta Osobistego Meritum/Konta Junior Meritum: - zapewnią na
    konto
    wpływ z tytułu wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę bądź wpływ z
    tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu
    renty lub emerytury dokonany przez ZUS; lub - zapewnią jednorazowy
    wpływ z rachunku innego banku, lub z rachunków dla Klientów Biznesowych
    prowadzonych w Alior Banku na kwotę większą lub równą 2000 zł lub
    większą lub równą 1000 zł w przypadku gdy właściciel lub oboje
    współwłaściciele rachunku jest studentem/uczniem/słuchaczem i nie
    przekroczyli 24 roku życia; lub - nie ukończyli 19 roku życia."

    Jednocześnie ostrzegam, że zmiana typu konta na zwolnione z opłat Konto
    Wyższej Jakości, kosztuje 150 zł.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof