  • 1. Data: 2015-11-30 11:20:54
    Temat: mbank - wydruk do pdf, zdefiniowana historia n-operacji
    Od: "maniek" <spam@spam>

    Czy w tym "nowym" srajfonowym obecenym beznadziejnym mbanku jest możliwość
    wydrukowania sobie do pdf-a wygenerowanej listy wielu operacji z historii
    wybranych operacji? Czyli definiuję sobie, że interesują mnie przelewy od
    kwoty X do kwoty Y, z ostatnich np. 20 miesięcy.
    Najgorsze, że obecny system mtransfer traktuje jako zwykły przelew co mi się
    nie podoba, bo chciałem wygenerować listę najzwyklejszych przelewów, a nie
    szybkich płatności. Dla obecnego systemu czy mtransfer czy zwykły przelew to
    jedno i to samo...
    W starym mbanku robiło się to kilkoma kliknięciami myszy i cała wynikowa
    lista zdefiniowanych kryteriów wyszukiwania w historii transakcji, wraz ze
    szczegółami (adresat, nr konta, tytuł operacji) lądowała jako eleganka
    tabelka w pdf.
    Dziś nie widze nic takiego w tym g... banku, do którego zaglądam obecnie raz
    na kilka miesięcy, bo przeniosłem się do innego, a mbank zostawiłem z
    nadzieją, że może jeszcze wrócą te gimbazowe srajbuki po rozum i wywalą ten
    g.... ślimaczy, kobylasty interfejst dla dzieciaków.
    Tym bardziej tego nie widzę w wersji mobilnej, z której korzystam na PC, bo
    z tej domyślnej srajfonowej w ogóle się nie da korzystać jak człowiek i
    wchodzę tylko przez nią wtedy by obadać czy poszukiwane narzędzie w ogóle
    jest oferowane w porównaniu do w miarę normalnej, okrojonej wersji mobilnej.

  • 2. Data: 2015-11-30 11:39:29
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Nov 2015 11:20:54 +0100, maniek napisał(a):

    > Czy w tym "nowym" srajfonowym obecenym beznadziejnym mbanku jest możliwość
    > wydrukowania sobie do pdf-a wygenerowanej listy wielu operacji z historii
    > wybranych operacji?

    Nie.

    Nie tylko Ciebie to boli.
    Możesz sobie jedynie popatrzeć na wynik wyszukiwania.

    Albo przyciskiem 'Zmień widok' wejść na stary interfejs i wydrukować
    historię ale tylko wg starych zasad filtrowania.

    Innej możliwości NIE MA.

    --
    Imka

  • 3. Data: 2015-11-30 11:59:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 30 Nov 2015 11:39:29 +0100, w <bwbn4azot62f$.r3bccx2eye6s.dlg@40tude.net>,
    Imka <s...@g...pl> napisał(-a):

    > Nie.
    >
    > Nie tylko Ciebie to boli.
    > Możesz sobie jedynie popatrzeć na wynik wyszukiwania.

    Ale PrintScreen chyba zadziała? :)

    PS. Jeżeli wyniki są na jednej stronie, to można jeszcze użyć dodatku
    ScreenGrab pod FF.

  • 4. Data: 2015-11-30 12:31:24
    Od: "maniek" <spam@spam>

    > Ale PrintScreen chyba zadziała? :)

    Taaaa zwłaszcza jak z ostatnich 20 miesięcy operacji jest grubo ponad 60 to
    na pewno mieści je jedna strona.
    W dodatku wygenerowana lista to tylko nagłówki operacji bez szczegółów.
    A chodzi o szczegółowy spis w jednym rozdaniu bez potrzeby wchodzenia do
    każdej operacji z osobna - czyli to co dawał stary, normalny mbank.
    Na każdą operację musisz wchodzić z osobna aby podejrzeć jej szczegóły.
    Więc nic mi po printscr.

  • 5. Data: 2015-11-30 13:04:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 30 Nov 2015 12:31:24 +0100, w
    <565c3381$0$25008$b1db1813$a...@n...astraweb.co
    m>, "maniek" <spam@spam>
    napisał(-a):

    > Taaaa zwłaszcza jak z ostatnich 20 miesięcy operacji jest grubo ponad 60 to
    > na pewno mieści je jedna strona.

    No to Screengrab, ale na resztę nie pomoże.

  • 6. Data: 2015-11-30 13:04:53
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 30 Nov 2015 12:31:24 +0100, maniek napisał(a):

> [...]
    > każdej operacji z osobna - czyli to co dawał stary, normalny mbank.
    > Na każdą operację musisz wchodzić z osobna aby podejrzeć jej szczegóły.

    A nie lepiej wyeksportować do csv i potem zrobić co trzeba w arkuszu
    kalkulacyjnym?

  • 7. Data: 2015-11-30 13:47:16
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia 30 Nov 2015 12:04:53 GMT, jureq napisał(a):

    > A nie lepiej wyeksportować do csv i potem zrobić co trzeba w arkuszu
    > kalkulacyjnym?

    Z nowego interfejsu nie ma żadnej możliwości jakiegokolwiek eksportu.
    Tylko po zmianie widoku na stary interfejs, gdzie trzeba od nowa
    ustawiać parametry wyszukiwania i używać starych filtrów.

    Inaczej - korzystając z nowych możliwości filtrowania, wg tagów,
    kategorii, etc. - nie da się w jakikolwiek sposób wyeksportować wyników.

    --
    Imka

  • 8. Data: 2015-11-30 15:40:51
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Imka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Inaczej - korzystając z nowych możliwości filtrowania, wg tagów,
    > kategorii, etc. - nie da się w jakikolwiek sposób wyeksportować wyników.

    Normalnym ludziom potrzebne są gry :).
    Tym co potrzebują coś sobie wyeksportować - Podziękujemy.
    P.G.

  • 9. Data: 2015-11-30 16:05:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 15:40:49 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > Tym co potrzebują coś sobie wyeksportować - Podziękujemy.

    Jeszcxze sa inni- ja np.,
    Z gier nie korzystam, aczkolwiek ciągle jakies powiadomienia w systemie mbanku
    dostaje ze jakas odznaka czy coś zdobyta.
    ale eksportować też nic nigdy od nichj nie potrzebowałem. A konto tam mam chyba od
    1995(?) roku. I hasła od początku nie zmieniałem;)

  • 10. Data: 2015-11-30 16:27:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...

    >Normalnym ludziom potrzebne są gry :).
    >Tym co potrzebują coś sobie wyeksportować - Podziękujemy.

    No ba - wyeksportuja, sprawdza, potem beda d* zawracac reklamacjami.
    A przeciez mamy dla nich taka swietna aplikacje podsumowujaca wydatki.
    A w przyszlosci od razu obliczy jaki kredyt jest im zalecany.

    J.