eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKrokodyl zmienił zdanie; ING i Sygma -- informacje › Re: Krokodyl zmienił zdanie; ING i Sygma -- informacje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Krokodyl zmienił zdanie; ING i Sygma -- informacje
    Date: Sat, 1 Nov 2014 01:05:53 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 92
    Message-ID: <m31857$roa$1@node1.news.atman.pl>
    References: <m2oj0s$jqu$1@node2.news.atman.pl> <m2pce4$k4l$1@node1.news.atman.pl>
    <m2peko$gig$1@node2.news.atman.pl> <m2qs9c$s05$1@node2.news.atman.pl>
    <m2rvd0$brn$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.151.39.26
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1414800359 28426 83.151.39.26 (1 Nov 2014 00:05:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Nov 2014 00:05:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:606714
    [ ukryj nagłówki ]


    "Eneuel Leszek Ciszewski" m2rvd0$brn$...@n...news.atman.pl

    > Wracając do tematyki grupy -- można kupić, zapłacić kartą
    > i zwrócić, odbierając surowce wtórne. 169, 170... 168...

    Pulsometr zwróciłem, ale...
    Przyjmująca zapytała mnie:

    () czy pulsometru nie używałem?
    () czy pulsometr jest sprawny?

    i podała mi do podpisania kartkę o odstąpieniu od umowy
    kupna... Podpisałem, ale na zadane pytania nie odpowiedziałem.

    Najpierw trąbią przez swe ,,tubofony'' o możliwości testowania
    sprzętu sportowego, później pytają o nieużywanie... A nawet
    o... sprawność? Jak miałem sprawdzić sprawność, jeśli nie
    używałem? I po co miałbym zwracać, gdybym uznał, że jest
    sprawny?

    Dostałem z powrotem makulaturę i złom.
    I teraz sobie przypominam, że byłem aż tak roztargniony ,
    że nie sprawdziłem, czy dostaje tyle, ile zapłaciłem. :)
    Na pewno dostałem jakieś blaszki (być może 5 dwuzłotówek)
    i banknot -- 50 pln.


    Na nic odtwarzanie ,,nagrania'' -- obsługantka sypała z głębi
    swej ręki, zasłaniając zawartość przed mym wzrokiem... Na
    dodatek zagadała mnie o zwrot 1 grosza (pulsometr kosztował
    59,99 pln) a ja, szukając tego grosza, wysypałem drobniaki,
    które następnie pieczołowicie zbierałem...

    Ostatnio w ogóle jestem roztargniony -- w Mille powiedziałem,
    że wpłacam na Dobre, zamiast na 360, a na dodatek podałem, że
    wpłacam o 1 grosz więcej, niż wpłacałem...

    Sklep to Decathlon.

    http://www.decathlon.pl/

    Na ich stronie jest napisane:

    Artykuły, które Państwo chcą poddać zwrotowi lub wymianie
    w sklepie stacjonarnym bądź w sklepie online nie mogą
    posiadać śladów użytkowania!

    Aby było jasne -- zwracany pulsometr nie nosił na sobie śladów używania.

    Ale bez używania można :) -- zapłacić kredytówką i odebrać w surowcach.
    A że ceny tam wysokie...

    -=-

    IMO zwracanie w realu jest łatwiejsze i nie padają tam pytania o nieużywanie.
    Odwrotnie -- gdy zapytałem, czy mogę rozpakować, padła odpowiedź jakaś taka:

    -- Tak. Przecież trzeba rozpakować, aby przekonać się, czy to coś spełnia
    oczekiwania.

    Była to antena telewizyjna. Na dodatek... już lekko uszkodzona. :)
    Zwróciłem po 5 dniach -- oczywiście nadal lekko uszkodzoną. :)

    Przy zwracaniu zapytałem, czy to prawda, że kupioną rzecz mogę
    zwrócić -- padła odpowiedź twierdząca, ale... Ale zanim zapytałem
    o owe 5 dni. Gdy zapytałem o te 5 dni, odpowiedziano mi, że
    5 dni -- niekoniecznie. ;) Oby był paragon... Poradzono mi,
    abym paragonu pilnował. :)

    Odparłem, że mam to co chcę zwrócić -- i oczywiście mam stosowny paragon.
    Tu odpowiedź była błyskawiczna!!! Obsługantka niemal natychmiast porzuciła
    swe zajęcia i przystąpiła do przyjmowania anteny...


    Zwróciłem tam także butlę z olejem Kujawskim.
    Butli nie rozpakowywałem. :) I nie prażyłem w słoneczku. :)

    -=-

    Leroy Merlin przyjął ode mnie spaloną żarówkę halogenową w ramach gwarancji.
    (i wypłacił stosowną ilość surowców)

    -=-

    ING nie naliczył opłaty za debetówkę -- najwyraźniej zadowolił się keszbekiem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1