  • 1. Data: 2003-07-09 10:22:43
    Temat: Re: Kredyty bez poręczeń (REKLAMA)
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wirtua.net wrote:
    > Potrzebujesz gotówki?

    Ja nie, ale Andrzej Buse tak - wysłałam mu Twoją ofertę :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-07-09 10:28:07
    Temat: Kredyty bez poręczeń (REKLAMA)
    Od: "Wirtua.net" <w...@g...pl>

    Potrzebujesz gotówki?

    KREDYTY BEZ PORĘCZEŃ

    * WYSOKOŚĆ KREDYTU OD 1 000 DO 60 000 PLN
    * OKRES KREDYTOWANIA OD 6 DO 48 MIESIĘCY
    * KREDYT KONSUMPCYJNY (DOWOLNE PRZEZNACZENIE)
    * BEZ ZABEZPIECZEŃ I PORĘCZYCIELI
    * MOŻLIWOŚĆ UBEZPIECZENIA KREDYTU NA WYPADEK ŚMIERCI KREDYTOBIORCY
    * OPCJA WCZEŚNIEJSZEJ SPŁATY KREDYTU, BEZ PONOSZENIA DODATKOWYCH KOSZTÓW
    * NIEISTOTNY STOSUNEK DO SŁUŻBY WOJSKOWEJ
    * MOŻLIWOŚĆ ŁĄCZENIA DOCHODÓW, W CELU PODWYŻSZENIA ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ
    * OPCJA PODWYŻSZENIA KWOTY KREDYTU W TRAKCIE OKRESU KREDYTOWANIA
    * PROMOCJE ZWIĄZANE Z NIŻSZYM OPROCENTOWANIEM ORAZ WYMAGANĄ DOKUMENTACJĄ

    Osoby wstępnie zainteresowane, jednym z produktów zaprezentowanych w "Opisie
    produktów" znajdujących się na stronie głównej strony WWW.KREDYTY.WIRTUA.NET
    , mają możliwość skontaktowania się za pomocą skrzynki elektronicznej
    e-mail: k...@w...net , lub telefonu komórkowego (0 501-770-669) z
    autorem strony, który jest pracownikiem Bankowego Centrum Kredytowego i
    który udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania.